Gå til innhold

Helsestajon/ Lege..


snuffin

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en jente på 32 år som fant ut idag at jeg er gravid.

Ut fra terminkalkulator har jeg funnet ut at min termin er ca. 10.nov.

Spennende. Har en sønn på 3 fra før.

Ved mitt forrige svangerskap var jeg ikke på helsestasjon, bare hos lege..Og nå lurer jeg på hvordan andre gjør det. Er dere hos lege og helsesøster eller..

Og hvor ofte. Min sønn ble født 7 uker for tidlig, og jeg følte at jeg ikke ble tatt på alvor da jeg sa ifra at jeg trodde noe var galt.. Så jeg både gleder og gruer meg til tiden framover.. Prøver og ikke ta helt av enda, da jeg hadde en abort i mai ifjor.. Men denne gangen skal det gå bra, tror og håper jeg. c;) Ønsker alle lykke til..

Snuffin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :-)

 

Har ikke vært på første legekontroll ennå, men sist gang gikk jeg annenhver gang til lege og jordmor.

Tror ikke det er vanlig å gå til helsesøster, hvertfall ikke her.

 

Gratulerer forresten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:)

Jeg har aldrig gått til hlsesøster,men lege og jordmor :)

 

Jeg er gravid for tredje gang,nå sist hadde jeg det akkuratt som deg,følte noe var galt men ble aldrig hørt!!! Jeg fikk 8 uker for tidlig og ei lita jente som det var kritisk med i tre døgn....denne gangen SKAL jeg bli hørt og jeg SKAL ha oppfølging på det området.....

Det er det bare og forlange mener nå jeg,blir så irriter når leger ikke hører på vordende mødre og mødre ellers....

Oppgitt heter det vel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ultralyd hver uke fra ca uke 18 forrige svangerskap og frem til fødsel pga usikkerhet i forhold til risikosvangerskap. Stå på. Vær bestemt og sta så går det sikkert bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk bare til jordmor første gang jeg var gravid og tror jeg kommer til å gjøre det nå også. Men det var mitt valg. Noen deler på å gå til lege og jordmor, andre velger bare en av dem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...