så var vi 4 Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Er 10 år siden sist jeg feira som singel, og da var jeg 16... Etter 9 års samboerskap har jeg ikke engang fått en gratulasjon fra den dritten (han tosken som kaller seg pappa), men det verste er at jeg bryr meg om det. F**n altså.
mamma20! Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 ååå GRATULERER MED DAGEN:) håper du og matin har hatt en fin dag:) og feirt med glede uten eksen:)
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 he he, skjønner at du blir litt irritert-- men neste år bryr du deg sikkert ikke om det... Gratulerer med dagen da!! :-)
lillebyll Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 gratulerer med dagen:) menn er menn...store egoistar heile gjengen!!!
så var vi 4 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2007 hehe takk skal dere ha, visste dere kom til å si akkurat det jeg trengte å høre
Papira Mou Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 Æsj, prøv å ikke bry deg om det. Er sikker på at han sikkert tenker på deg i dag, men skal lissom ikke vise at han bryr seg ;-) GRATULERER MED DAGEN !!!!!!! )
Tuppelur83 og lille Thomas Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Gratulerer med vel overstått!! Han vil sikkert ikke vise at han bryr seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå