Grigri m/3 gutter Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Nå er det slutt, jeg har fått "lov" å slippe å ta p-piller mer! Sambo har omsider skjønt at mine hysteriske sinneanfall kanskje kommer av de, noe jeg har prøvd å forklare de siste 2 mnd siden jeg startet. Ville ikke begynne på de, for jeg har dårlig erfaring med hormoner fra før, men jeg gjorde det for enkelhetens skyld. Legen sa man må gå på de i tre mnd før man kan evt skifte eller slutte for å se effekten. Det tok en uke etter starten før jeg hylte drapstrusler(uff), og regelmessige sinneanfall og gråtetokter. Nå er det slutt, jeg gidder ikke dette mer, han får bruke kondom eller skifte meg ut! Jeg skal ikke ta en eneste hormon før evt overgangsalderen! HURRA! PS. Jeg har fra før prøvd forskjellige p-piller og p-ring, men bare en måned i gangen og jeg vet ikke om jeg orker å gå gjennom 3 måneders-tester av alt igjen.
Blomman Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 sjekk ut buenaventura.no kanskje pearly/ladycomp/babycomp kan være noe for deg??
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Vil virkelig anbefale deg lady/baby comp. Kjipt med denne kondomen hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Kjenner meg igjen. Hater hormonpreparater. Så etter et skikkelig krngleutbrudd over ingenting sluttet jeg med minipillen. Har fått satt inn kobberspiral. Enkelt og greit.
Grigri m/3 gutter Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2007 Takk for tips om ladycomp, det høres interessant ut. En smule dyrt, men sikkert verdt pengene i lengden. Må nå overtale sambo til å bli enig i denne investeringen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå