antioksidanter Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Kan noen hjelpe meg med å finne gode butikker der di selger mammaklær?? Jeg leter og leter, men synes ikke det er så mye bra utvalg.....
Solskinnsjenta Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Nå vet jeg ikke hvor du bor, og hvilke butikker du har vært i. Du vil på ingen måte finne like stort og bra utvalg i mammatøy som i vanlige klær, men det har tross alt blitt bedre med årene. H&M har fine topper, LIndex har greit basistøy, KappAhl syns jeg er kjedelig, Mama-licious har fine klær, men kanskje ikke det største utvalget. Det finnes også spesialbutikker som fører andre merker, disse er gjerne litt dyrere og litt anderledes utvalg enn kjedebutikkene. Lykke til. Håper du finner noe du kan trives i =)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Hvor bor du? Jeg bor i bergen og har enda ikke funnet en butikk med stilige klær som er mild for lommeboken! hhehe, eneste er hm, men liker ikke buksene der:( Så bare gi beskjed om du finner en butikk:)
gladbaby Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Det er mammatøybutikker mange steder i Norge, vet jeg. Du kan jo f.eks.gå inn på www.2wear.no, www.valja.dk eller www.mama-licious.com og sjekke hvor det er forhandlere der du bor eller i nærheten. I Bergen er det en butikk ved Smørsbroen som jeg tror har alle merkene, det samme på Gjøvik og i Oslo (Svangerskapet). Der visst en mammatøybutikk i Moss også.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 Mammashop under Smørsbroen i Bergen har endel stilige og rimelige mammaklær, spesielt de fra mama-licious... 2wear er også fine, men litt dyrere...Nettsiden er www.mammashop.net hvis noen vil se..
Snøjente og lille Erik :) Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 jeg er enig med princessElanor:) Kjøpte to nye bukser der i forrige uke, litt dyre, men er verdt det. Kjøpte en fin 2wear dongeribukse, kostet ca 700 kr og det er vel nesten det som du betaler likevel
MillaMia Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Du har også 9 Måner på Sandvika Storsenter. Der har de både billige og dyrere merker. Ellers er jeg en fan av Lindex's basisplagg. De har bukser som sitter som et skudd, fine topper og det er veeeeldig fine priser på alt. Lykke til! Og så tvillinger da gitt. Morro! Gutter er fantastiske!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 Jeg råder alle å ikke låse seg med å absolutt skulle kjøpe mammaklær. Jeg var på JC (jeans & clothes) denne uka, og handlet sååå mye fint. GÅ DIT!!! De har veldig mange topper , kjoler jakker o.l. som egner seg helt genialt til gravide + at du føler deg mye kulere enn om du går på H&M . Prisen var faktisk kjemperimelig. Jeg kjøpte meg to tunikakjoler. Den ene kostet 199,- og den andre kostet 249,-. , så kjøpte jeg to oversized topper 149,-/179,-, og to gensere:199,-/249,-. Dette var ikke verst. Alt dette kan jeg bruke over tights, eller dungri eller vanlig stoffbukse. Veldig anvendelig. De hadde også noen lange singleter som kostet 129,- De skrøt betjeningen veldig av og sa det var bestselger til gravide. Jeg fant ut at det var lurt å spørre de som jobber der, for de fant frem altmulig som hang gjemt her og der, som jeg helt sikkert ikke hadde greid å finne selv....
antioksidanter Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2007 hehe... jo håper det blir gøy med tvillinger jeg bor på landet, så en bytur må planleggest!! nærmeste er trondheim, krsund er ikke så bra utvalg synes jeg- så det blir vel nettshopping som blir det beste men har funnet en god del t-shirt butikker på nett, slikt digger jeg og siden jeg føder på sommeren, blir det vel kjoler/sjørt som blir letteste har to gutter fra før, man aldri invistert særligt i klær..... Takk til alle som kommer med gode fashion råd
plumsing Skrevet 7. mars 2007 #10 Skrevet 7. mars 2007 Jeg har også vært på JC og er heeeelt enig med deg! Fant ei bukse og jeg, som hadde høyt strech liv:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå