Vannmann35 Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Røde sjokoladehjerter kanskje... Noe spiselig i alle fall tror jeg...
MrsLene Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Fikk ide fra tidligere innlegg. -2paracet og 2 after eight Har også tenkt til å legge oppi røde sjokolade sjokoladehjerter
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 gaveesker??? hva skal det være godt for? hihi...har aldri hørt om det jeg:) hehe
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 Vi skal ha godteri... Sånn sukker rull fra lovehearts, med personlig etikett hvor det står navnene våre og dato.. :-)
Vannmann35 Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Lurte også egentlig på hva det skal være godt for... Har aldri fått det selv i noe bryllup. Men tenker at det er hyggelig gest til gjestene når de setter seg til bords og kanskje må vente litt på maten - ha en sjokolade eller et drops til å stille litt av sulten med... Dessuten er det jo en gei måte å ha bordkort på. Har nemlig tenkt å feste navnelapper på eskene:-)
Fantorangen Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 Vi skal ha gjennomsiktige poser med bordkort inni. Til damene lager jeg noen enkle smykker, ikke helt sikker på til mennene ennå... Mulig de bare får sjokolade eller no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå