Mamman til Ask (12/06) Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 er ikke det ganske åpenbart? klarer DU sove på tom mage?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Hallo, selvfølgelig får hun mat, hva tror dere egentlig?! Men leser om søvnvaner om dagen og der står det også at det ikke er bra å legge seg på full mage, at de ikke skal legge seg med en gang når de har spist, men gi maten litt tid til å synke. Andre sider står det akkurat det motsatte. Er derfor jeg spør hva dere gjør. HI
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 får ei flaske like før hun legger seg og da er hun så trøtt at det vil være umulig å holde henne våken.. har ikke nå problem me dette, verken jeg eller henne..
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 Gir han kveldsmat 45-30 min før leggetid. Da har maten fått sunket litt : )
Yara Skrevet 4. mars 2007 #7 Skrevet 4. mars 2007 HI har helt rett i at det for mange barn ikke er riktig å legge seg på helt full mage. Så jeg forstår spm ditt HI. Så over til mitt svar. Du bør nok ikke legge på tom mage. Ang om det skal være helt full eller ikke, så må du nok prøve deg frem. Noen barn liker å være helt nymata, mens andre trenger en halvtime på seg etter mat for å roe magen. Dette finner du ut av:) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #8 Skrevet 4. mars 2007 det beste er nok å legge seg skrubbsulten.
Laban og Labolina Skrevet 4. mars 2007 #9 Skrevet 4. mars 2007 Gutten min på 6mnd fikk ikke sove fordi magen var for full. Så å gi f.eks grøt en 1/2t-1 time før kan være lurt. Legger jeg ham ned på gulvet, hender det han rekker å bæsje litt også. Og det gjør godt. Får litt pupp om han vil like før legging, men det er mest for kos. Hvis babyen bare får mm eller mme, går det greit å legge de rett etter at de har rapet.
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 4. mars 2007 #10 Skrevet 4. mars 2007 Hun får grøt en halvtimes tid før legging og litt melk før hun sovner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå