Gå til innhold

E d nån her inne som skal ha skumgummimadrass??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veit om alle advarslene der ute når d gjeld skumgummimadrasser (krybbedød osv..)

Så dere som er ute etter å advare trenger ikke å spraye ned tråden me advarsler, førr eg har hørt dem og veit om dem.

Så eg vil gjerne at bare de som skal ha skumgummimadrass svarer, for spørsmålet er ment til dem:)

Eg vil vite hvorfor dere som skal ha skumgummimadrass, velger d.. og ikke de andre typene av madrasser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror vi skal ha det.

og jeg tror det er gammel advarsel mot den type madrass og at det ikke gjelder lengre. men er ikke sikker.

Var inne på nettsiden for foreningen mot krybbedød for noen uker siden og kan ikke huske at det sto noe advarsel der mot den type madrass, men en rekke tims om ikke over oppheting, ligge på rygg, bruke smok osv

Skrevet

Eg trur d e d som e med i den senga som eg har kjøpt, va også inne på den der sia, og da sto d

*kopi*

Landsforeningen uventet barnedød har ikke gått ut med anbefalinger som retter seg mot en spesiell type madrasser; vi har ikke grunnlag for å hevde at fjærmadrasser er bedre enn skumgummi eller omvendt. Det viktigste er at madrassen er ren og fast, og at man forholder seg til de andre kjente forbyggende tiltakene for å bidra til redusert risiko for krybbedød. Det er når flere risikofaktorer får virke sammen at risikoen blir farefull.

Skrevet

hei.

vi har skumgummimadrass i vår sprinkelseng. madrassen er jo ikke ny. men det er jo ett tykt trekk som skal være på madrassen . tror det blir litt hysteri over f.eks sånne ting.

Skrevet

Vi har det i vår sprinkelseng, hadde det også til storebror. Ikke no problem for oss.

Skrevet

Var skumgummi som følte med til sengen vi kjøpte, så da blir det det. Har ingen betenkligheter med å velge det etter å ha lest inne på "krybbedødsforeningen" sine sider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...