Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Er det noen (kjerring-)råd på hvordan man få fart på fødselen når man er på overtid??
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 - spise kanel - ha sex og at mannen har utløsning inne i deg - gå........ Det er ihvertfall de "safe" rådene jeg husker.
snartmammapåny Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 har hørt at varme omslag på puppene skal være bra.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 vet det er vanskelig å ikke prøve noe kjærringråd fordi man er så utålmodig, men ikke slit deg ut med trappevask etc etc. Du trenger alle kreftene dine når det hele starter!
mayaya Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 Det var noe her for en uke eller to siden om å ha føttene i isbad og drikke vann med kanel i :-p
*Mi tesorito* Skrevet 4. mars 2007 #7 Skrevet 4. mars 2007 beina i isvann... har prøvd 2 ganger i 20 min, foreløpig ingen effekt! Men nå er jeg så varm på beina for tida at det er plagsomt når jeg skal sove, Vondt når du sitter der MEN er ganske deilig når du er ferdig:) Skikkelig forfriskende i alle fall...
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 4. mars 2007 #8 Skrevet 4. mars 2007 Søk etter: Rikshospitalets sexoppskrift på nettet, og lyyyyykke tiiiil!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå