Gjest Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 litt om meg selv. =0) -31 1/2 år. -Gift på det 7'ende året. (12 år tilsammen). -3 barn. -Bor på bøgda i N-trlag. -Hjemmeværende husmor, men utdannet legesekretær. Snakker ofte før jeg tenker, kan til tider virke grebbete/krass, men er ikke vondt ment. Har en ganske tørr humor, gråter lett (etter barna kom).
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 Spionerer du på oss????? For hvem da, CIA, KGB, FBI, NTB, you name it..... Nei da, det tåler vi... Velkommen skal du være, har er det bare å slenge seg på. Lett å komme inn, umulig å komme ut igjen.
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 Ja ikke sant, ganske ny her jeg også, til jeg fant ut at moden ikke trengte å bety alder.....hehe. =)
Karomamma Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Spion? Ha ha, da er du avslørt nå i hvert fall Velkommen til deg og andre nye i det siste!! PS - Jeg har ikke orket å svare på alle innleggene fra helgen, er rett og slett litt satt ut av det som har skjedd med attpåklatt "en gogutt" og familien hennes...
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 Ja, det kom noen tårer da jeg leste det innlegget, ja....
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. mars 2007 #9 Skrevet 5. mars 2007 Til og med spioner er velkomne inn hit... Her er takhøyden stor! Akkurat nå er vi alle slått ut av Godguttattpåklattens tragedie!!! Pass på å ikke vær så veldig grebbete og krass da... Her inne liker vi best å være Kardemommebysnille mot hverandre! Håper du vil trives!
Northernlights Skrevet 5. mars 2007 #11 Skrevet 5. mars 2007 Lurer opaa hvor mange som spionerer =) Velkommen skal du vaere. Som sagt foer, tror jeg at man bare trenger vaere kjoennsmoden for aa vaere her. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå