Gå til innhold

lyset av el på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere har sex har dere flomlys, dempet el helt mørkt.. liker å ha det dempet.. Hadde det helt mørkt før fordi jeg var så sjenert men nå synes jeg det er spennende å ha litt lys så ser en litt mer :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ha det av før, av samme grunn som deg. Men begynner å takle litt lys også nå. Blir litt av begge deler her

Skrevet

Samme for meg, men mannen min vil helst ha lyset på, så da blir det som regel slik :-)

Skrevet

Jeg er dessverre skikkelig sjenert og komplekser for kroppen min, så her er det av! ;(

Skrevet

Flomlys er ubehagelig, men passe med lys så jeg ser mannen jeg har lyst på. Det er jo så deilig å se på hverandre, se hverandre i øynene, og se hva man gjør. :o)

Skrevet

Av, i et mørkt rom og helst med blindefold, polvotter og gag.

På kjøkkenet må lyset være på, dempet på stua, stearinlys på badet og på gangen er det så mye sko at det bare er ubehagelig.

Skrevet

Stort sett på. Det hender vi har det av, men det er sjeldent. Da er det av før vi begynnner og da løper vi ikke for å skru det på.

Skrevet

Det er litt forskjellig.Noen ganger er lyset av fordi vi skulle egentlig ha sovet,noen ganger er lyset av fordi vi tuller sånn at jeg bare ler og da slår han av lyset sånn at jeg konsentrerer meg om det jeg skal:)Ellers har vi dimmet lys på,må jo kunne se hverandre;o)

Skrevet

Vi tenner gjerne litt talglys..Lager det kos..Liker ikke flombelysning men har gjerne en lampe paa.. Mer kos naar en ser hva som skjer liksom..;-)

Skrevet

Foretrekker å ha det på så jeg kan se min manns nytelse osv. Men forandring fryder noen ganger så til tider med lyset av, da forsterkes sansene når man ikke er vant til sex i mørket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...