Gå til innhold

skal dere bruke veske??

Anbefalte innlegg

Skrevet

på den store dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veske?!? Hva skal du ha med deg a?

Skrevet

Det må gudene vite;)

Tenkte bare det hadde vært greit å ha med seg litt til å pudre nesen med eller lebestift??

Er jeg helt på tur??

Skrevet

Jeg skal helt klart ha veske, men forloveren min får i oppgave å passe på denne - så skal ikke bære rundt på den. Jeg gjorde det samme da jeg var forlover sist.

Skrevet

hva kommer du til å ha oppi?hvis jeg kan spørre??

Skrevet

Vi skal gifte oss kl 11 på ambassaden, så det blir en lang dag. Foreldre passer på tulla innimellom, men jeg vil gjerne ha veske med da! Til mobilen hvertfall, og litt sminke.. Noen som har tips til noen bra nettsteder en kan finne vesker??

Skrevet

Jeg har tenkt å ha litt sminke som som lipgloss, pudder og rouge - greit å kunne friske seg litt opp i løpet av dagen. Mobil og nøkler er vel også et nødvendig onde å ha med seg. Kanskje en pakke tyggis også. Greit med plaster og blank neglelakk også dersom strømpene rakner... Men tenker på å sette fram en kurv med div. "nødsaker" på badet som både jeg og gjestene kan benytte seg av. Sånn som hodepinetabeletter, plaster, deo spray, fuktighetskrem, tamponger og Kleenex f.eks. Kjekt å ha:-)

Skrevet

lilly.dk også.Er bare å google

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Kommer til å sette en liten kurv med diverse på den ene doen jeg. Gidder ikke å drasse på en veske nei!

Skrevet

Jeg hadde en liten væske jeg. En liten vit væske med vit pelskant på. Den matchet perfekt kåpen jeg brukte til Kjolen med pelskrage.

Skrevet

Jeg hadde egentig tenkt å ha veske, men i og med at det faktisk er forloveren min som kommer til å bære på den store deler av dagen, så har jeg heller de få tingene jeg trenger i hennes veske... Litt tungvint for henne å gå med to vesker hele dagen...

Skrevet

Jeg skal få designet en veske som passer til brudekjolen. Vesken blir en alternativ brudebukett. :)

Skrevet

Har kjøpt en liten brudeveske til mobil, litt sminke og medisin.

Skrevet

Jeg hadde en litt stor veske som jeg kjøpte for annledningen. Der oppi hadde jeg lippgloss, leppestift, leppepomade (VIKTIG), pudder, rouge, hårspray, parafyme, munnspray, tannkost og tannkrem (greit å få pusset tennene inni mellom all spisingen og drikkingen), fliseklemmer, deodorant, ekstra par med strømpebukse, hodeinetabletter. Tror det var alt. Den satte vi under gavebordet, også hadde forloveren min ansvaret å få den med seg når vi skulle på do. Kjempegreit å ha.

Skrevet

Jepp, hadde tenkt å ha en stor veske (som min forlover skal være så heldig å få ansvar for...hihi) stående i bryllupslokalet med lipgloss, munnspray, hodepinetabeletter, et par flate sko, ekstra strømpebukse, solbriller, rouge, pudder, mascara, mobil, nøkler , lommebok, hårspray, røyk,hårnåler og ellers andre ting jeg kommer på etterhvert;)

Skrevet

Jeg kommer også til å ha en veske som min forlover skal få passe på :o) Det er visse ting man ikke kan være forruten.

Skrevet

Det var en lekker veske - den likte jeg:-) Takk for tipset om wesiden også...

• 2 uker senere...
Skrevet

vannman30:

Jeg fikk veska i dag, og den er perfekt! Mye bedre enn på bildet!

I tillegg fikk jeg et lite sett med sysaker (hotelltype), som en bonus, og de skal jeg jammen ha i veska på den store dagen!

Skrevet

Her er akkurat passe vesker syns jeg,søte å ha på bordet. til leppestft,lommetørkle og hodepinetabletter og litt til. mobilen holder jeg meg langt unna den dagen. men de e lenge til je skal bruke det. men titter alikevel her rimelig http://somaras.no/brudekjoler_tblager.htm

Skrevet

nei jeg kjøper ikke en veske som skal matche brudekjolen- det er bortkasat penger når forloveren min kan ha tingene mine i vesken sin.

Skrevet

forloveren din har vel veske. det hadde vertfall min og hun hadde alt det jeg trengte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...