Gå til innhold

huden på stompen er knusktørr!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke helt hvordan eg skal forklare det, men huden hans er vanvittig tørr. den kjennes ut som sandpapir. har også en del sår og masse eksem. har vært slik siden etter jul, da me måtte bruke papirbleier siden me var vekkreist i jula.de flasser på en steder også, og han klør seg med en gang bleia er av. føler eg har prøvt alt av kremer og oljer!!getg vrer. prøvte soppsalve for å se om det kunne være det, men det var det ikke. har også fått kortisonsalve av legen, men da eg prøvte den ble hele stumpen hans ildrød, så aldri mere. brukte den kun en gang. smører med olje også ofte, men virker ikke.lufter også.

noen som har noe gode tips? ser vedlig ubeaglig ut for han. er selv plaget av eksem,så vet det ikke er noe godt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd aderma?Den er veldig fin mot eksem. Sinksalve er også topp. Jeg merker også at gutten min blir mye når han bruker mye papirbleier.

Skrevet

takk for svar=)

har prøvt begge deler. virker ikke. var helt fin på stumpen før jul, men i jula fikk han masse sår, og nå blir han ikke bra igjen...aldri mer papirbleier nei!!

Skrevet

Prøv akupunktur(de bruker ikke nåler på babyer). Gutten min har også hatt utslett,men ikke så ille som du beskriver. Uansett ble han kvitt det etter akupunktur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...