Gjest Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Jeg fødte for nesten 8 1/2 mnd siden og var sykemeldt fra jeg var ca 20 uker på vei pga bekkenløsning.. Prøvde da fysioterapi, og det hjalp ikke meg i det hele tatt.. Det gjorde derimot svømming, eller bare det å oppholde seg i et varmt basseng. Men det gjorde jo vondt igjen like etterpå.. Etter jeg fødte ble det så og si borte, var kun ved et par anledninger som det kom tilbake, men det varte bare en dag erller to så forsvandt det igjen.. For ca 1 mnd siden fikk jeg vondt igjen og det har ikke bært bra siden!!! Det gjør VELDIG vondt, da jeg som sagt har en gutt på 8 mnd, og for en ukes tid siden begynte å jobbe igjen.. I en butikk, med mye gåing på hardt betonggulv og tunge løft.. Arbeidstiden min er 9 timer 3 dager i uka + 7 timer ekstra annenhver uke.. Altså 80 % stilling har jeg.. Er det noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre?? Har så vondt at jeg nesten ikke klarer å gå når jeg kommer hjem!!!
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Hei Dytter denne jeg for det lurer jeg og på. Sykemeldt da jeg var 4 mnd på vei pga bekkenløsning, slet skikkelig under hele svangerskapet. Fysio to ganger i uka og greier. Etter fødselen ble det nesten bra og jeg trodde at nå går det bare en vei, og det gjorde det lenge, helt til ca for en måned siden, Sjarmøren er 6 mnd nå og jeg føler meg nesten værre enn noen gang før. Skal bestille meg lege time i morgen også får vi se hva som skjer. Har vært innom hos legen før og pga begynnende problemer. Er dritt stressa for hva som skal skje når jeg begynner på jobb igjen, springing og løfting hele dagen. Men går du til legen og får fysio igjen så kan det jo være det hjelper nå. Når ungen er ute.
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Ja kan jo være at det hjelper nå... Har bare vært på jobb 1 uke, dumt av meg å ikke dra til lege tidligere, men hadde et håp om at "det ville gå seg til"...
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Sånn har nok jeg og tenkt ja. Håpet og håpet og latt som om jeg ikke har kjent det i rygg og bekken. Kom deg til legen og prøv fysio igjen. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå