Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 ser på bilder av datteren vår,syns hodet/ansiktet ser så "rart ut...har tenkt på det siden i var på ultralyd,men så har i ikkje tenkt på det igjen,no tenke i så mye på det igjen..ser alle har så søte ul bilder av barna sine,men syns ikkje mine bilder ble noe bra... e det mulig å ringe til der jeg var å høre om ho så noe spes? typen og mamma si at ho hadde sagt ifra vis ho så noe...men klare ikkje slutte å tenke på det.... sukk...veit det e teit...men kan ikkje nokka for at i tenke over det...
VinterSol+2 Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 det er derfor de er veldig skeptiske til å gi oss bilder i utgangspunktet.. fordi vi ikke har forutsetninger for å se om ting er bra eller ikke. Husk at ultralyden ikke gir et "jevnt snitt" gjennom feks hodet, du kan se forskjellige dybder etc. Bare se å 3d-ultralydbilder, mange av de kan du se både ansikt og hjerne på en gang, fordi du ser forskjellige dybder. Hun hadde sagt i fra om hun hadde sett noe galt, er jo det ULundersøkelsen er til for. Stol på henne du!
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2007 se på bildene mine da.det ene bildet ligger inne der
VinterSol+2 Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 kommer ikke inn på bildene dine.. du må gi en link..
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2007 hvorfor går det ikkje da?noe en må gjøre da? http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow.user/465560/offset/6
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2007 nei det blei no heilt feil...hehe...
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2007 får sjå om i får det til senere :-)
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2007 det e vel bare i og hormonene...hatt en så stresset dag på jobben så i e dødssliten...tatt alt for mange tunge løft osv føle i...sukk...at en ikkje kan slutte å bekymre seg az...
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. mars 2007 fikk det til.no ska linken være der
VinterSol+2 Skrevet 4. mars 2007 #10 Skrevet 4. mars 2007 neei... bare gå inn i albumet ditt, og så kopierer du det som står oppe i adresselinja mens du er der, og paster det her:) Men jeg tror babyen din er heelt fin jeg:) Prøv å være litt snill med deg selv i stedet.. ikke rart om en blir litt utafor etter tøff dag på jobb! ta deg et varm bad eller dusj, gjør godt for ryggen.. og kanskje mannen din kan massere deg litt? klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå