Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 er så nervøs..tenker alltid på at noe skal være galt,enda jeg ikke har hatt smerter eller blødninger,var på ultralyd i uke 14,og alt var supert sa legen...men nå skal jeg på den ordinære ultralyden om 3 uker...og da begynner jeg å bekymre meg for at de plutselig finner noe galt....noen andre som har det slik,og noen som kan svare meg på hvor stor sjanse er det for at alt er bra på ultralyden,når alt annet har vært fint??
VinterSol+2 Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 dersom du har vært på ultralyd allerede en gang, og alt så bra ut, er det svært liten sannsynlighet for at noe er galt nå. Særlig ettersom du ikke har hatt noen komplikasjoner. Slapp helt av du. er bare nerver og hormoner. Tror det er noe sånt som 99%sikkert at alt er i orden jeg da. om ikke mer! Det er sikrere enn en kondom ;-) prøv å slappe helt av og lytte til kroppen din du, antagelig får du masse signaler fra den om at alt er i orden hele tiden, at du er gravid osv, dersom du bare bekymrer deg og fokuserer på negative tanker, så overser du lett alle disse tegnene.. og det er jo litt trist! Lykke til videre, du skal se at alt er bare bra!!
Lone35 =0) Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Hvis du allerede har vært på en UL i uke 14 og de ikke så noe feil da, tror jeg dette går bra. Prøv å gled deg heller til å få enda en mulighet til å se din lille på UL en gang til. Lykke til!
Norwegian by injection Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Jeg har det akkurat som deg! Var til UL i uke12 pga av en liten blødning men alt så veldig bra ut.....skal til vanlig UL 14.mars og gruer meg ...ser ikke fram til det i det heletatt, er redd for at det er noe galt! Har absolutt ikke noe grunn til det, har ikke hatt flere blødninger. Uff, ikke noe moro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå