Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 I dag er bare "en av de dagene". Jeg føler meg liksom så utrolig liten... Litt sliten og lei, har bare lyst til å bli tatt vare på, på en måte. Noen som vet hva jeg mener? Jeg har vært i super form hele svangerskapet og liksom ikke trengt noe hjelp eller støtte fra noen, men nå er kanskje dagen kommet? Er det vanlig, mon tro? Toppet seg litt da jeg ringte min mor for å fortelle at jeg nå er sykemeldt og om vi kanskje skulle treffes en dag. Men neste uke var hun bare SÅ opptatt, skulle ditt og datt. Vet ikke hva som går av meg, folk må jo få ha sine egne liv! Men akkurat nå føler jeg meg litt oversett, uten å helt vite hvorfor... Snufs! Heldigvis er min datter på 3 år verdens beste og gir meg masse kos! Og mannen min også. Men tror han og jeg skal ha oss en skikkelig kosekveld i kveld. Der bare mine behov og ønsker skal gjelde!!!!!! He he.
EvyHO Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Sånn tror jeg vi har det alle sammen innimellom, det er sikkert hormonene sin skyld (er så deilig å kunne skylde på noe...). Jeg får stadig tanker om at jeg er så lei seg for at "ingen" tar ansvar for meg (ber meg om å hvile etc)... For det første er jeg voksen og burde kunne ta vare på meg selv, for det andre er mannen min en liten hønemor når det gjelder konen sin som går gravid for tredje gang.... Åh! Disse hormonene! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå