Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Bare lurer på om dere skal barbere armene til bryllupet? Jeg har nemlig litt hår på armene. De er helt lyse og vises ikke når jeg blir litt brun. Men har fått spm fra noen om jeg skal fjerne disse og at det ser bedre ut. Hva synes dere? Jeg har aldri gjort det før og er litt redd for resultatet etterpå. Vil jeg få mer hår på armene etter dette? Velger å være anonym nå ja
Vannmann35 Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Dette har jeg aldri tenkt på faktisk... Synes det virker veldig unødvendig da når man har helt lyse hår. Uansett så vil jeg absolutt ikke anbefale deg å barbere dem - da får du fort grisebust... Og å vokse dem skal man være forsiktig med også da man kan få blemmer. Med andre ord, bruk hårfjerningskrem hvis du vil gjøre dette.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Jeg barberer armene på sommeren, og har værken fått mer eller stivere hår av den grunn. Kommer garantert til å barbere armene denne dagen også ja:)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Det sies at man ikke bør barbere hårene hverken på ben eller legger da det ødelegger huden - lett å skjere seg og få arr og sånt også. Bedre med hårfjerningskrem eller å bruke epilator. Men da søsteren min brukte epilator for første, og siste gang, fikk hun blemmer og utslett - tok flere måneder før det gikk vekk. Så anbefaler å teste på et lite område først... Personlig har jeg ingen problemer med å bruke epilator...
map79 Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 hei, jeg har mørke hår på armene - og det ser helt jævlig ut. Har hatt angst for armene mine - særlig på sommeren - hele livet. I fjor prøvde jeg for første gang å vokse dem - og det var helt utrolig deilig! Jeg skal gjøre det til bryllupet, uten tvil. Men hadde de vært lyse tror jeg aldri jeg hadde brydd meg - men det vet jeg jo ikke. Dersom du aldri har tenkt tanken før, så ville jeg ikke brydd meg med å gjøre det nå heller.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #7 Skrevet 4. mars 2007 mas79 - hva med å bleke hårene i stedet. Har en venninne som er utenlandsk, og har mørke hår - hun gjør dette. Man får kjøpt blekemiddel som er spesielt beregnet på dette. Bare et tips. Epilator er den maskinen som napper ut hårene i stedet for å bare kutte dem over som en vanlig barbermaskin. Braun Silk-epil er god, men ikke for de hårsåre... Man forblir hårløs lenge:-)
MrsLene Skrevet 4. mars 2007 #8 Skrevet 4. mars 2007 Ikke barber, gjør du det en gang må du kanskje fortsette. Voks istedenfor! Men det må gjøres noen dager før selve dagen.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 4. mars 2007 #9 Skrevet 4. mars 2007 NEI NEI NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Får da være grenser spør du meg om hva vi skal gjøre. Det er helt normalt å ha hår på armene faktisk!!!!! Klæm
map79 Skrevet 4. mars 2007 #10 Skrevet 4. mars 2007 Hei Anonym, jeg bleket hårene en gang - og det var helt flott... til jeg begynte å få svart ettervekst...
Vipsy Skrevet 4. mars 2007 #11 Skrevet 4. mars 2007 Enig med Bjørnen Collargo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*bubbs* Skrevet 5. mars 2007 #12 Skrevet 5. mars 2007 voks dem. Det gjør kusina mi som har problemer mad lange hår. Mine er ganske korte og lyse, så de synes nesten ikke uansett.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #13 Skrevet 7. mars 2007 Jeg skal fjerne mine,men ikke barbere de bort. Da blir de tykkere.. Jeg bruker veet(rosa flaske). Funker bra:) Men jeg har mørke hår da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå