Tiddelidu Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Sjeldnest hver 3.time fikk jeg beskjed om på sykehuset. Skulle vekke han dersom han sov mer enn det. På natten kan det vel gå litt lenger dersom han sover. Enkelte dager ber han om mat oftere, økedager. Da er det bare å legge han til, så spiser han.
Leah & Marcus & Tilda Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Ammer du eller gir du flaske? Min gutt spiste noen ganger hver halvtime han da han var så liten, etterhvert merker du bedre når det er sult som plager eller om det er andre ting. Tilby brystet så ofte som mulig, dersom babyen tar det er det ok. Med flaske er det vel tretimersregelen som gjelder tror jeg (har ikke hatt flaskebarns selv). Hiv et spørsmål inn på ammedebatten dersom du er usikker på om våre råd er gode, spør etter Expat eller Blomman eller Fjummsi (ammehjelper).
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Barnet bestemmer...også flaskebarn! Tretimers-regelen er kun for barn som ikke legger på seg så godt eller er under 3 kilo, men også for barn som ikke ettersøker maten selv. Men som regel sier babyen i fra om den er sulten, og da gir man mat. Reguleres av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå