filijokus *fødeklar* Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 I dag har lille jenta vært veldig aktiv. Det er superkoselig. Lå på sofaen isted og da så jeg magen bevege seg når hun sparket. Det så ganske pussig ut..men så utrolig rørende det var også. Lurer så på hvordan hun ser ut...117 dager igjen til jeg får vite det. Ha en fortsatt god søndag.
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Å så herlig! Jeg gleder meg til å kjenne skikkelig spark jeg:) Morkaka ligger visst ut mot magen så det er nok en stund til jeg ser det. Kos deg med sparkene og den lille jenta di:)
Lisa81 blittmamma! Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Samme her!! Synes det er helt utrolig.. Lurer også fælt på hvordan klumpen min ser ut. Vet ikke engang om det er jente eller gutt!! God søndag til deg og filijokus! Gøy å se at andre koser seg med akkurat det samme som meg!
Kruspersilla Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Åh, eg åsså ser det no..første gang no på søndag, det va helt fantastisk!!! Men ganske rart e det også..det e et anna menneske der inne-i MIN mage..ihiii..
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 ser det veldig ofte...og kjenner kraftige bevegelser...men når søsteren vil se på og kjenne etter slutte ho..hehe...rart i grunn....
Bebbies i magen Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Det er veldig spesielt. Jeg sitter og ser mini i magen jeg også. Hun er veldig aktiv i dag så det buler ut både her og der på magen og magen hopper avgårde når hun sparker Jeg har vel sett det i nesten 10 uker jeg. Og det gleder meg hver gang. Kan sitte å se på henne hele dagen.
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Det er utrolig moro å se!!! Er i uke 23+3 i dag og har allerede sett spark utenpå magen i et par uker allerede. Litt rart at jeg har sett det såpass lenge nå siden morkaka mi er plassert midt foran på magen min. Men det går tydeligvis an...
Bebbies i magen Skrevet 6. mars 2007 #9 Skrevet 6. mars 2007 Kanskje den lille i magen tar i skikkelig så mammaen hans eller hennes får mulighet til å se h*n. Noen ganger tror jeg mini i magen min tror hun skal ut av navelen. Hun presser rompa så veldig mot navelen min. Blir jo den kulen
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #10 Skrevet 6. mars 2007 Å ja, det er så artig å se på magen når gullet sparker. I går kunne jeg til og med se omtrent hvor i magen h*n lå hen også. For øverst i høyre hjørne bula det litt ut og var hardere enn ellers, også masse spark i tillegg! Det er så gøy dette her! I dag er det 130 dager til vi får se hva det er magen min gjemmer. Det blir så spennede!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå