Gå til innhold

Sminkør på bryllupsdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å spørre min storesøster om hun vil sminke meg på bryllupsdagen. Hun er veldig flink, og har bestandig brukt å sminke meg oppigjennom årene. Har hørt fra flere at de ikke har vært fornøyd med sminken fra frisører, og i denne forbindelse vet jo min søster hva jeg liker og kler osv. I tillegg skal man jo se ut som seg selv på dagen og ikke som en annen..

hva tenker dere om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frisører pleier gjerne å "kline på" litt ekstra, det er riktig. Jeg kommer til å gjøre det på samme måten ( en venninne).

Skrevet

Er slett ikke sikker på hva jeg vil. Men jeg hadde tenkt å sminke meg selv da... Jeg har ikke lyst til å være ugjennkjennelig på bryllupsdagen. Samtidig vet jeg jo at man kan avtale prøvesminking for å forhindre at man blir nettopp oversminket... Høres jo litt deilig ut å bli bortskjemt med frisør, sminke og manikyr på selve dagen. Sitte der og kose seg med et glass champis... Så jeg skal vurdere det også!

Skrevet

en venninne som kjenner meg godt gjør det. da blir sminken mer naturlig og slik jeg vil ha den!

Skrevet

Jeg har ei venninne som skal sette opp håret mitt, så jeg skal ikke til frisøren heller. Derfor tenkte jeg at min søster kunne sminke meg, og jeg vet jo da at jeg blir fornøyd. Gleder meg til som dere sier å bli skjemt bort med champis, frisør og sminkør! :) en herligemåte å starte en herlig dag på!!

Hvordan har dere tenkt å være på håret? Sikkert en annen link her en plass som også har det samme spørsmålet..

Skrevet

Jeg var på prøvetime hos Makeup Store og det ble jo fint og sånn, men synes det var nesten prikk likt sånn jeg sminker meg selv... Det var litt småting jeg irriterte meg over, som at jeg følte hun brukte feil foundation og litt feil farge på lipglossen, og da lurer jeg på om det er vits i å betale andre for det jeg kan gjøre like bra selv... Dessuten snakket hun om at jeg skulle komme 6 timer før jeg skal gifte meg, og da trenger jeg jo nesten ny sminke uansett... Nei jeg tror jeg sparer de kronene og gjør det selv. Ingen kjenner jo mitt ansikt som megselv! =)

Skrevet

er enig med deg der! det er jo du som vet hvordan du liker å bli sminket og hva du trives med. spar pengene å bruk de på noe annet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...