venterliteknøtt Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Jeg lurer på om noen vet o jeg kan søke om engangsstønad før 26 uker og få pengene så snart som mulig etter 26 fullgåtte uker? at jeg f.es hadde søkt når jeg er 24 uker på vei? hadde vært greit å slippe og vente så lenge på de pengene
VinterSol+2 Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 tror du må søke etter fullgåtte 26 uker, men da kan du få pengene ganske fort. på det korteste i løpet av et par dager og et par uker ellers. (spørs hvor i landet du er..)
Raych Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Du kan søke før fullgåtte 26 uker ja, og få betalingen raskt etter fullgåtte 26 uker. Det skal ikke være så veldig lang behandlingstid på engangsstønad da, men det kan sikkert variere fra kontor til kontor.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Du kan søke før 26 uker, men NAV behandler ikke søknaden din før disse ukene er gått.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 jeg måtte søke etter jeg var 26 fullgåtte uker, og levere med bekreftelse på termin som var stemplet når jeg var over de 26 ukene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå