Gå til innhold

Biomor sin reaksjon på min graviditet

Anbefalte innlegg

Skrevet

var jo nesten som ventet. Hyling og skriking på tlf, mannen min ville jo ikke være glad i barna sine lenger, jeg var selvsagt en stygg hurpe. Greit, hun behøver ikke å like det, men nå er det 11 år siden det ble slutt mellom dem og barna er tenåringer. Kunne hun ikke prøvd å holde dette for seg selv, og heller latt som ovenfor barna at dette kunne bli moro for dem også??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir mer og mer overrasket over hvor mye man må finne seg i når man har funnet en mann med barn fra før.

Skrevet

Er det mulig?

Jeg blir helt lei meg når jeg hører sånt:(

Skrevet

Helt utrolig.

Heldigvis har jeg aldri opplevd noe slikt med mor til min stesønn,hun driver med sitt og vi vårt.

Skrevet

Herre min hatt, etter 11 år er det jammen på tide å legge sånt bak seg!!!

De gangene "min" biomor har hatt helt usaklige og dumme reaksjoner har jeg sagt mitt lille mantra om og om igjen; JEG har et godt indre sjelsliv, JEG har et godt indre sjelsliv osv osv. :o)

Biomor her reagerte ikke så veldig da jeg ble gravid, så jeg trodde alt var ok. Men reaksjonen kom da vår lille prinsesse ble født i stedet, hennes første 5 mnd var biomor ekstremt vanskelig å ha med å gjøre. Nå er det bedre, selv om jeg nå holder meg så langt unna henne som jeg kan.

Siden biomor har hatt en sånn veldig reaksjon ville jeg satt meg ned med barna og fortalt dem rett ut at dere vil fortsatt være like glade i dem og at de vil få ta del i lillesøster/brors liv. Vær åpne med barna sånn at de vet hvor de står, trygge barn er mye gladere. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...