ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Er i dag på 26 i syklusen og har ikke fått helt positive EL tester ennå! Har sykluser på ca 33 dager! Ålså mensen skal komme om ca 1 uke! Har vanligvis EL på dag 19 - 22! Har testet hver dag dei siste 14 dagene, både morgen og kveld! Hadde et par dager med nesten positive tester, men ikke så sterke som kontrollstreken, men ingen symtomer på at det var EL! Ikke hverken EL- slim eller EL - smerter! Pleier også å ha masse EL- slim, men har ikke hatt det ennå i denne syklusen! Når dere får positive EL tester får dere det mange dager etter hverandre? Og når merker dere at EL er i forhold til dei positive EL testene? Har prøvd tester før, og da hadde jeg 2 dager med helt positive EL tester! Og EL var siste dagen med positiv EL test! Kan det være at jeg har hoppet over EL denne mnd?
babyT Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Det kan jo være du ikke har hatt el, men det kan også være du har testa på feil tid av døgnet. Mener å ha lest at LH i motsetning til HCG stiger utover dagen. Derfor bør man teste for EL på ettermiddagen heller enn med morgenurin... Noen har også veldig kort LH-stigning og blir derfor anbefalt å teste mer enn en gang pr døgn. Kanskje du heller skulle gå over til å tempe? Det er jo også billigere enn testene ;-) Lykke til!
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Kanskje syklusene dine ikke er helt stabile og at el snart kommer? Selv har jeg ikke helt stabile sykluser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå