Gå til innhold

Se her jenter.Når ble syklusen helt stabil etter Ma??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg venter mens nr 2 etter en ma i desember.den første kom etter 7 uker 1 februar.,hmm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

kan ikke svare deg jeg..hehe...

Hadde MA 21.12, fikk min mens 24.01 og ikke fått mens etter det. Tar greviditetstester,men de er negative... begynner å bli sliten av dette..håper på en positiv test (p.g.a evt forsinket EL),eller at mensen kommer snart. Er 11 dager på overtid i forhold til normal syklus nå:(

Skrevet

Dette vil gjerne jeg vite også. Hadde en MA i uke 18 (babyen ble bare 13 uker da) før helga. Vil gjerne prøve igjen så fort som mulig. Blør nesten ikke lenger, enda det bare er 2 dager siden inngrepet. Håper syklusen kommer raskt i gang igjen.

Skrevet

noen flere?:-)

Skrevet

Jeg hadde en MA i uke 11 i desember..Jeg var veldig heldig. For mensen kom etter 28 dager. (har alltid hatt syklus på 28 dager) Men sist var den 2 dager forsinket..Altså 30 dager. Men det er jo normalt.

Håper syklusene deres kommer fort i "gjenge" igjen!!

Kjempe lykke til!! :o)

Skrevet

takker for svar.jeg har alltid hatt 28 dager jeg også før .men tok 7 uker etter ma å nå er jeg på dag 33 å ingen mens på vei ennå,hmm..kun vært litt svimmel ,ikke noe ømme bryst å det så tror ikke jeg er gravid.ville du testet om ett par dager eller?

Skrevet

Ja,jeg venter TR på onsdag..Og tror nok jeg tester på torsdag eller fredag om den ikke kommer. :o)

Har hatt mange symtomer på en måte..Men i dag føler jeg meg ikke gravid igjen. Så det er nok best å vente til IKM.. Kroppen lurer hvertfall meg til å tro det meste. hehe

Så lenge du ikke får mensen er det jo håp! Merker du det som jeg gjorde..At jeg ikke kan bli fort nok gravid igjen? Etter å ha vært gravid, har det virkelig gitt mersmak på barn...

Ønsker deg veldig lykke til!!!

klem

Skrevet

Ettr 7 uker ( MA i september) kom TR tilbake og har vært helt i rute siden da :)

MEN..... denne måneden skal hun ikke dukke opp - det har jeg bestemt. Enig med AT&SI&HK - blir fryktleig babysjuk etter en MA .... er jo bare SÅ innstilt på å kjøre i gang igjen....

LYKKE TIL !!!

Skrevet

hei tussiLussi.7 uker her og første mens etter ma.har du en syklus på 28 dager eller?det hadde jeg før men da gikk jo jeg på pillen.sluttet vell i juli ca å husker ikke helt syklusen men tror den holdt seg på rundt 28 dager.men tar vell litt tid etter ma ikke vet jeg,men ikke i deres tilfelle.hmm...tørr ikke teste

Skrevet

dytter litt å håper på flere svar:-)

Skrevet

noen flere som har synspunkter,håper:-)litt uvssit

dette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...