Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Hvem ville dere valgt av disse potensielle forloverne: - en ungdomsskolevenninne du ikke har sett på mange år, men som du har begynt å få bittelitt kontakt med igjen -en venninne du ser en gang i blandt, kan snakke godt med men kan gå uker eller måneder mellom hver gang dere treffes -en svigerinne du egentlig sjelden snakker mer enn to ord med - en venninne som du ser sjeldent (2-3 ganger i året), men som du snakker mye med pr nett. hun er forøvrig mest interessert i hvordan det går med henne selv... -et søskenbarn som en også ser sjeldent, men kommer godt overens med eller rett og slett: en pepperkakemann *sukk* Har en svigerinne jeg kunne tenkt meg, men hun er dessverre ikke aktuell pga sykdom. Jeg sliter.
Vannmann35 Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Skjønner godt at dette er vanskelig. Har selv tre stykk og velge mellom og er redd for å fornærme noen... Uansett, slik du beskriver det her ville jeg nok ha gått for den venninnen du ser en gang i blandt. Dette fordi det ikke er antall ganger man treffes, men den kontakten man har når man treffes. Har selv en slik vennninne - vi bor i ulike byer og treffes sjeldent, men når vi først treffes er vi helt på bølgelende med en gang. Personlig kjemi er viktig. I tillegg er jo det å spørre henne om å være forlover en fin måte å kunne treffes oftere på og å fortelle henne at du setter pris på henne.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Ville også gått for nr to.. henne du ser en gang iblant. Skikkelig vanskelig det der. Har ikke forlover selv. Vi skal reise bort, og kaller det derfor "vitner". Blir familie da..
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Min mening; den venninen du ser en gang i blandt. Det du evt kan gjøre, for å gjøre valget ditt litt bedre og hvis du har tid før bryllupet, er å prøve å få bedre kontakt enn du har nå med alle sammen (eller de som er mest aktuelle). Prøv å invitere dem, dra på besøk ++, og se hvem som virkelig er den beste forloveren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå