Gå til innhold

Hvilken pumpe skal jeg kjøpe???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sakl nå kjøpe ny pumpe. Har hatt avent manuell pumpe, den gikk i stykker. Så nå må jeg kjøpe ny... Men hvilken, det er så mange å velge mellom... Kom med tips!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går an å få tak i de fleste løse deler til Avent pumpe. Spør der du kjøpte den el kontakt leverandør selv. Selv har jeg fått låne en Medela elektrisk.Men synes nesten det er lettere og mindre styr å håndmelke. Går like fort.

Skrevet

har avent elektrisk pumpe og er svært fornøyd, glad jeg byttet vekk håndpumpa

Skrevet

Jeg har hatt tre pumper. Først Avent sin manuelle-den funker fint. Dr. Browns sin-fikk ikke til å pumpe med den. Medela sin elektriske-super:)

Skrevet

jeg er veldig fornøyd med medela sin manuelle. fine fryseposer til er det også, som man bare fester på pumpen og putter rett i fryseren. kjempekjekt.

Skrevet

Hehe, du kan jo alltids kjøpe en av mine nesten ubrukte MEDELA pumper. Jeg hadde også en avent pumpe, den gikk i stykker. Har vært super fornøyd med medela sine - selv om jeg ikke fikk brukt de så lenge!

Skrevet

Jeg hadde først avent manuell pumpe men syntes det gikk så tregt så jeg kjøpte avent elektrisk pumpe. Fordelen med dette er at du kan bruke alle delene om hverandre og det er ganske praktisk. Ulempen er at den bråker litt...men det gjør vel kanskje alle de elektriske pumpene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...