3barns mamma Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Jeg sakl nå kjøpe ny pumpe. Har hatt avent manuell pumpe, den gikk i stykker. Så nå må jeg kjøpe ny... Men hvilken, det er så mange å velge mellom... Kom med tips!!!
nutri Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Det går an å få tak i de fleste løse deler til Avent pumpe. Spør der du kjøpte den el kontakt leverandør selv. Selv har jeg fått låne en Medela elektrisk.Men synes nesten det er lettere og mindre styr å håndmelke. Går like fort.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 har avent elektrisk pumpe og er svært fornøyd, glad jeg byttet vekk håndpumpa
Mari26 Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Jeg har hatt tre pumper. Først Avent sin manuelle-den funker fint. Dr. Browns sin-fikk ikke til å pumpe med den. Medela sin elektriske-super:)
wirre;o) Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 jeg er veldig fornøyd med medela sin manuelle. fine fryseposer til er det også, som man bare fester på pumpen og putter rett i fryseren. kjempekjekt.
mamman til nyttårsbarn Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Hehe, du kan jo alltids kjøpe en av mine nesten ubrukte MEDELA pumper. Jeg hadde også en avent pumpe, den gikk i stykker. Har vært super fornøyd med medela sine - selv om jeg ikke fikk brukt de så lenge!
Catania Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Jeg hadde først avent manuell pumpe men syntes det gikk så tregt så jeg kjøpte avent elektrisk pumpe. Fordelen med dette er at du kan bruke alle delene om hverandre og det er ganske praktisk. Ulempen er at den bråker litt...men det gjør vel kanskje alle de elektriske pumpene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå