a, b, b og s Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Jeg lurer på om noen kombinerer mm og mme? Hvis man f.eks skal ha barnevakt noen timer og ikke har fått tid til å pumpe.. Får babyene vondt i magen av mme de første gangene? Synes pumpingen tar mye tid innimellom, og er spes. vanskelig å få til de dagene lille b ikke sover så mye om formiddagen.
*bolla pinnsvin* Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Til å begynne med pumpet jeg meg når jeg skulle være borte fra Sigurd, men etterhvert gikk vi over til mme. Merket ikke noe til magevondt, men det er jo forskjellig fra baby til baby. Første gangen vi skulle bort og småtten skulle få mme testet vi en gang hjemme noen dager på forhånd, sånn at vi fikk sjekket om det var noen reaksjon.
a, b, b og s Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2007 Oki, godt å høre. Har noen måltider i fryseren, så det blir ikke helt ennå, men kanskje om noen uker..Husker du hvor gammel Sigurd var første gang han fikk mme? Over tre måneder?
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 kombinerte det i 3mnd. hadde ikke nok mm. merket ikke noe magevondt eller noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå