Gå til innhold

Når skal jentene her gifte seg da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lurer så på hvilken årstid vi skal gifte oss på.. Frister vel mest med vår eller sommer bryllup da.. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal gifte oss 31 Mai 2008. Bestilte kirke i dag:-) Vi gifter oss denne dagen fordi da har vi vært sammen i 8 år akkurat, så da er det ekstra romantisk å ha denne dagen i stedet for å bare ta en tilfeldig dato. Håper jo det blir fint vær da, men vi får forberede oss på begge deler. Er uansett ikke noen garanti uavhengig hvilken dato man velger.

Skrevet

Smaken er vel som baken...hver sin smak....syntes alle årstider har sin sjarm.

Skal selv gifte meg i juni....men et vinterbryllup med masse snø og kanefart kan være like så fint som sol og sommer.

Skrevet

vi skal gifte oss 28 juni neste år..

synes det er best på våren/sommern :)

Skrevet

I midten av april. Og her vi bor kan det være fin vinter eller slapsete vår da...

Skrevet

Vi skal gifte oss på høsten - slutten av september :)

Skrevet

vi skal gifte oss 9.august 2008. Stor mulighet for fint vær og mange legger ferien til denne perioden :)

Skrevet

Me ska gifta oss 10 mai 2008 :)

Skrevet

Han ville ha en dato som var lett å huske, og da ble valget relativt lett : hans 30 årsdag 30.06.07

Skrevet

Vi gifter oss 8. september, forhåpentligvis litt høstsol og høstfarger ute, og sommerbrune har vi rukket å bli alle sammen.

Dagen før min bursdag, så da regner jeg med at vi husker dagen.

Skrevet

Om 25 dager! Det vil si 30.3.07 :)

Skrevet

Vi gifter oss 070707,flere grunner til det: er selv født 070777,og født 7 minutter inn i den 7 timen,så 7 tallet har alltid vært mitt lykketall kan du si:) Men har også vært forlovet i snart 2 år,fått et barn sammen,og syns det er på tide. Og så svarte han ja på frieriet:)

Gleder oss masse:)

Skrevet

Vi skal gifte oss 9.august 2008, skal ha vielsen ute derfor den datoen.. Håper på fint vær =)

Skrevet

hei hei, ser vi skal gifte oss på samme dag! Så gøy :) Hvor langt er du kommet i forberedelsene? Vi er ikke kommet så veldig langt, har tatt kontakt med div. kontor samt der vi skal vigsles. også har jeg begynt å se etter kjole selvfølgelig, og blomster :)

Skrevet

21.04.07. 48 dager igjen. Prøver å styre unna pollensesongen

Skrevet

07.07.07 også:-) Kjæresten fridde til meg, så måtte si ja, hehe. Og han som hadde lyst på den datoen, men den kan lett huskes så, og ikke noe problem å få kirke heller, i og med at vi ikke er medlem av statskirken.

Skrevet

Gifter oss 13. juli 2007! Fredag den 13. faktisk!! :o)

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi gifter oss 020808 :) Ønsker å gifte oss om sommeren når det er varmt og tror at det passer for flere å komme siden det er sommerferie :) Skal derfor også sende ut invitasjoner tidlig, slik at folk har mulighet til å sette seg opp på ferie i denne perioden!

Skrevet

Vi gifter oss santhansaften i år , altså 23. juni. Håper på knallvær!!! Jeg synes mest om sommerbryllup, men alt har sin sjarm og man må ta det man ønsker selv...

Skrevet

Vi skal gifte oss 18 august:) Da har han ikke noe annet valg enn å huske bryllupsdagen og min bursdag hvert år fremover :) hehe, litt mindre datoer å holde styr på...

Skrevet

Her blir det 10mai-08

Skrevet

Vi skal gifte oss 24.mai 2008, så fortsatt over 1 år til..

Vi har laget vår egen bryllupsside også: www.kroghbjerkebryllup.piczo.com

Skrevet

Vi å ska gifte oss den dagen... Har ikje komme så langt, men ska bestille kirke og finne lokale i mai/juni i år :o) og så ha vi fått oss forlovere :o)

Datoen vår e enda hemmelig, så derfor velger eg å være anonym nå...

Vi ha valgt den datoen fordi den dagen ble eg døpt, og ska derfor gifte meg samme dato og samme kirke som eg ble døpt.. Døpt 09.08.80, og ska gifte oss 09.08.08.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...