hund&barn@fullrulle Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Som noen har lest har jeg ei lita jente jeg lurer på melkeallergi på.. Jeg synes kanskje hun burde bæsje litt mindre nå, og ikke såå fryktelig surt nesten hele tiden. Må si det ikke virker som hun har veldig vondt i magen da. Hun bæsjer gjennomsnittlig 4 ganger om dag, og er ALLTID bæsj når jeg tar henne opp om morgenen. Hun sier stort sett fra med gråt heldigvis så jeg får tatt den så hun ikke blir så sår, for det blir hun fort av den sure bæsjen sin... Hva kan dere si om "bæsjerutiner" da??
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Min bæsjer som regel etter frokosten på morgenen og en gang litt senere på dagen mellom middag og kveldsmat.
pandabjørn Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 gutten min bæsjer etter jeg har gitt han melk om morran.. så det blir som regel bare en gang pr dag, noen ganger blir det 2 ganger..
allergibarn Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 sønnen vår på snart 11 mnd bæsjer 3-4 ganger hver dag, første når vi tar han opp om morgenen. Får pupp i 5-6 tiden og oppe ca 7. Han er testet for melke allergi og har det ikke. Men den er stort sett normal konsistens, men kan være bløt og til tider nesten slimete. Er ikke sjekket for laktoseintoleranse da, men jeg synes nå bare det er godt han får noe ut. Så mange andre som sliter med treg mage og forstoppelse. Har hun andre symtomer på allergi? Eksem? Tørr hud? Elveblest?
palia Skrevet 4. mars 2007 #7 Skrevet 4. mars 2007 min bæsjer som regel bare en gang etter frokost, noen ganger en gang til senere på dagen etter middag, men som oftest en gang.
hund&barn@fullrulle Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2007 Ja, ja, og ja Var på legevakta med MASSE elveblest i går. Egentlig etter det jeg har begynt å tenke tanken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå