Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 fant ut nå at jeg er gravid, og ifølge legen er jeg i uke 22-23 sånn ca... drev å datet en fyr i våres og i høst, og tydeligvis har ikke p-pillene funka! har ikke pratet med fyren på flere mnd... dette var litt av et sjokk!!! hva skal jeg gjøre... ??' noen trøstende ord?
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Oj, det var jo litt av et sjokk det du bør gjøre nå, er å velge om du skal kontakte fyren eller ikke. Jeg syns du burde gjøre det, han har rett på å få vite at han skal bli far. Så må han velge om han vil ta ansvar eller ikke. uansett må han betale farsbidrag. Du burde også ta kontakt med jordmor hvis du ønsker å gå til dette, de har ofte litt venteliste. burde også få en time til ultralyd for å få nærmere beregning av termin. jeg tror dette kommer til å gå strålende. Det var nok et sjokk for deg, men det går over og om en liten stund kommer du nok til å glede deg kjempemasse til babyen kommer lykke til videre, hold oss oppdatert da:)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Har du ikke merket noenting før nå? jeg vet om ei som også fant det ut så sent, men syntes det er veldig rart. Hva med mensen da? Men noen trøstende ord skal du også få. Jeg kan jo ikke si hva du skal gjøre annet enn at du må gjøre det du føler er best for deg. Du kan jo snakke med han, høre hva han sier. Han kommer jo til å få et sjokk, minst like stort som du, men du viste det jo ikke noe før du heller, så jeg håper han forstår deg.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 tusen takk for trøstende ord... jeg har hatt mensen hele veien så har ikke skjønnt noe, har jo ikke vært i min villeste fantasi en gang! hilsen hovedinnlegger
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 Hva fikk deg til å fatte mistanke? Hvordan fant du det ut? Det går nok kjempe bra skal du se