Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Ble litt bekymret i går da jeg gikk på toalettet for å tisse, da jeg så det var blod i do da jeg var ferdig. Jeg ble veldig redd, og fant ut at blodet faktisk kom fra rompa. Det var veldig rart, har aldri opplevd noe lignende før. Kom tyntflytende blod ut fra rompa. Blødningen ga seg heldigvis fort. Er likevel bekymret, da jeg ikke kjønner hva dette kan komme av. Aner ikke om det kan ha noe med graviditeten å gjøre, men har i alle fall aldri opplevd lignende før....Noen som aner hva dette kan komme av eller som har opplevd lignende??? Blir veldig, veldig glad for svar!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Dette bør du nesten ta opp med en lege. Det kan være mye rart. Det er sikkert ikke superalvorlig da, men kontakt lege alikevel! Man har følsomme slimhinner i svangersskapet, og da blør man lettere...
tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 En får generelt tregere mage under graviditet, og derfor kan det blø lettere fra endetarmen, men man skal alltid kontakte lege om det kommer blod fra endetarmen. Er det derimot slik at det bare kommer litt på papiret etter dobesøk er det nok bare ei rift i endetarmsåpningen.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 Har tenkt på at det kan være hemorider, men har ikke merket noe av det på noe annet vis...Er det ikke vanlig at man klør/svir da? Og i tillegg får "små utvekster"? Det har jeg i alle fall ikke merket noe av....
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 Var dessverre mer enn litt blod på papiret...
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 4. mars 2007 #7 Skrevet 4. mars 2007 Det er iallefall ikke noe galt med babyen når bodet kommer fra rompa..Du har helt sikkert hemmoroider.. Å de behøver ikke være utvekster, de kan gå innover også.. Å de er ikke farlige.. Jeg har de selv nå mens jeg er gravid å blør masse....
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #8 Skrevet 4. mars 2007 Tusen takk for svar jenter! Det er supert å ha en sånn side hvor man kan spørre om ting man kanskje ikke føler for å spørre andre om. Hvis det nå skulle være hemorider som dere mener, er det da bare å kjøpe krem da? Hvilken type krem har dere som er plaget med hemorider brukt?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #9 Skrevet 4. mars 2007 Igjen. Det behøver ikke være hemorider!!!! Man må kontakte lege ved blod i fra endetarmen. Det kan være tarmsykdom og i værste fall svulster i tamen. Jeg ikke latt noen her inne stilt en diagnose på en sånn hendelse. Det er stor sannsynlighet for at det "bare" er rift eller hemorider. Men hva om det ikke er det da? Unnskyld at jeg kanskje skremmer opp litt her, men det kan være alvorlig!!!
MillaMia Skrevet 4. mars 2007 #10 Skrevet 4. mars 2007 Høres ut som hemoroider. Alcos Anal er tingen i så fall;)
*Smiley* Skrevet 4. mars 2007 #11 Skrevet 4. mars 2007 Hei du:)Akkurat dette skjedde med en venninne av meg også..Var masse blod i toalettet..Hun ble jo selvfølgelig kjmepe bekymret..Dro til sykehuset og undersøkt, og det viste seg at det var hemorider..Så det kan jo være det som har skjedd med deg...Men hvis du er veldig bekymret så dra eller ring til lege..Går nok bra skal du se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå