Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fulgt med her inne og er veldig spent på hvordan det går med deg! Håper alt er bra med deg og den lille.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei MillaMia!

Ser du har termin to dager etter meg! Det betyr at bebisene våre er omtrent like store! Jeg venter gutt jeg da. Mulig vi(jeg) har navnet klart, men vi er ikke sikre. Hvis du leser trådene mine (litt her og litt der), så ser du at jeg fremdeles ligger på sykehuset. Har hatt vannlekkasje siden 11.januar. Er 25+6 i dag. I denne uka har jeg imidlertid fått blodblandinger i fostervannet som lekker. Men jordmor her sier at så lenge jeg ikke har vondt i magen så skal det ikke være farlig? Håper jeg kommer til UL i morgen og får undersøkt meg. Innmari kjedelig å ligge på sykehuset i månedsvis, men jeg har liksom ikke mye valg. Jeg prøver å finne positive ting hver dag og tenker at det er bra så lenge Lillebror er i magen. =0)

Håper alt er bra med deg og lillejenta i magen!

Skrevet

Godt å høre at han holder seg inne! Han har nok "licence to live" den krabaten her ja. Gutter er så skjønne, jeg har 2 gutter fra før og var så klar for den 3. gutten at jeg nesten ble skuffet da det var en jente. Men- etter et halvt minutt var jeg i drømmeland.

På vei hjem fra ultralyd var jeg innom og startet mitt raid med rosa barnetøy! Og DET VAR GØY!!! Nå harj jeg begynt å ta litt av her.

Jeg har født for tidlig med begge guttene mine, men det har gått bra med begge. 4 og 5 uker før termin er jo nesten termin, men jeg merker at jeg er litt bekymret denne gang. Sikkert derfor jeg tenker masse på deg og hele tiden håper det går bra!

Huff, skjønner det blir kjedelig der inne. Det er godt du har BIM! Men det kan jo bli litt ensformig i lengden det også.

Klem fra Milla.

Skrevet

Hei MillaMia

Hvor skal du føde? Så du har født fire og fem uker før tiden før? Da har du tilbrakt mye tid på prematuravd du da?!

Jeg var på UL i dag og fikk den positive meldingen om at Lillebror var blitt ca 1050g!! Han lå 14% over snittet. Og bare det at han var så stor overrasket meg. Jeg trodde han var kanskje 700g eller noe jeg.

Kjempemorsomt at det blir jente denne gangen da, MillaMia! Jeg har En utt og ei jente fra før, så vi får også to gutter og ei jente. Gleder meg sånn til å se Lillebror, men det haster ikke altså. Han må ihvertfall holde seg der inne i 8 uker til.

Skrevet

Skjønner godt at du gleder deg til å se lillebror! Jeg kunne faktisk se på ultralyd at babyen kommer til å likne LITT på meg denne gangen. Guttene mine er prikk like faren sin, det er helt latterlig! Hos jenta kunne jeg se et ganske rundt og stort bakhode, da får hun ihvertfall min hodefasong!

Nei, jeg har sluppet unna prematuravdeling. Sistemann lå i kuvøse et par døgn, men ingen ting alvorlig. 4 og 5 uker før tiden er jo egentlig ikke så mye, ikke for mine barn ihvertfall. De var store barn!

Godt å høre at din lillebror er så stor! Da er han sterkere og bedre rustet når han kommer ut.

Jeg skal føde på Bærum. Har født der tidligere også, sist ble det keisersnitt.

8 uker til ja, da er det bare å holde seg i ro, og helst liggende;) Jeg har fått beskjed om at jeg må ta det heelt piano fra uke 32.

Nå må jeg hente størstemann hos en kamerat. Vi tastes!

(Jeg vet jeg har lest det ett eller annet sted før, men hvor skal du føde?)

Skrevet

Hei igjen.

Jeg bor i midt norge og skal føde på St.Olavs. De har NSFM her. Norsk senter for fostermedisin. Så vi blir liggende på NI nyfødtintensiven noen uker etter fødselen ja, tenker jeg. Han kommer jo i uke 34 (etter det de har sagt), så det blir første uka i mai. Og det er jo lenge før termin.

Jeg har ikke fått beskjed om å ligge flatt. Tvert imot sier de her at det ikke har noen hensikt. Når du først har lekkasje er det viktig å få ut det som evt kan bli liggende i skjeden. Det er fordi du lett kan få infeksjoner under slike forhold.

Jeg har jo også sett Lillebror på UL mange ganger nå, men synes det er vanskelig ut i fra det å si hvem han ligner. Han ligner faren mellom bena, har jeg sett...he he he he=0)

Vi tastes! Klem

Skrevet

Ja, da er du et godt stykke unna meg! Men jeg skal nok klare å følge med på utviklingen din her inne!

Jeg visste faktisk ikke at man kunne gå rundt når man har lekkasje, det er jo egentlig veldig deilig! Tenk så kjedelig det hadde vært å måtte ligge og sitte helt stille hele tiden. Det er deilig å kunne gå til kiosken for å kjøpe litt godis, aviser, blader osv.

Jeg ønsker deg alt vel, en god natt ønskes deg!

Skrevet

Hei MillaMia

Ja i kveld har det gått mye på strikking her. Har begynt på et par sokker til Lillebror. De hører til settet av genser og bukse som jeg allerede har strikket. Vet ennå ikke om jeg orker å strikke lua til settet, får se. Har ordna meg med masse garn og pinner her på sykehuset. Så jeg har håndarbeid.

Klokka har tikka over midnatt. Så nå er jeg 26+2. Tenk jeg var bare 23+4 da jeg kom inn hit. har snart ligget på sykehuset i tre uker! -Ja det er enda noen uker igjen da, til 34 + mener jeg. Orker ikke tenke på det. Hele våren går med til å ligge her.. Men det hadde sikkert vært verre med mørketid også. Jeg skal ikke ligge her og syte, synes synd på meg sjøl. Bare alt går bra så er det jo verdt det. Og ja som du skriver, jeg slipper å ligge på ryggen all denne tiden. Jeg kan fritt gå rundt her og ned på kiosken og kjøpe godis..he he -Jeg prøver å ta en dag om gangen, være optimist og positiv.

Og et stort positivt innslag hver dag er, alle de flotte og koselige meldingene fra dere jenter her på BiM. Det betyr mye. Blir like rørt hver dag jeg.

Ha en god natt. Stor klem fra Lone

Skrevet

Hurra for deg!

Godt du har den lille bærbare og kiosken, samt en familie som åpenbart er glad i deg!

Nå skal jeg avsted med minsten til barnehagen. Keep up the good work!

Milla

Skrevet

Ha en flott dag du også MillaMia. Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...