Gå til innhold

Kjære jenter, takk for et hyggelig treff!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var så fint å se dere... få fjes på nickene, og fjes på innleggene...

Jeg satt igjen med tanker om et godt møte og følelsen av å ikke ha fått snakket noe særlig med noen.....men sånn er det vel.... det er godt vi snakkes her inne i alle fall, når dagen i går raste avgårde og var over nesten før den hadde begynt.

Jeg kjenner også at når så ufattelig tragiske ting som vi nå er vitne til skjer, så er det deilig å vite at det er en samling av flotte jenter som faktisk er her. At vi helt ærlig står sammen i de tingene som møter oss i vår menneskelige hverdag... nå er det go'guttklatten som trenger fellesskapets styrke, i neste omgang er det en av oss andre...

Nok en gang vil jeg takke for det dere gir meg, og for tryggheten om at vi holder hverandre oppe!

Så - takk for i går, og takk for det samholdet som finnes her om man har møtt hverandre eller ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for i går, ja. Det var fint å se noen av dere som jeg egentlig synes jeg kjente litt fra før. Er glad jeg har blitt en del av dette fellesskapet og håper vi kan være en støtte for attpåklatt-mormor i tiden fremover.

Skrevet

Lei for at jeg ikke fikk kommet, men hadde et uhell på glattisen på fredag. (innlegg litt lengre ned på siden) Brodder er no` dritt....

Men jeg kom meg ut av sengen langt på dag, med krykker og smerter.

(bekken er fint å ha..)

Og så leser jeg her.... og da ble mine smerter for ingenting og regne....

Kan ikke forestille meg hva slags smerte de har...... Kan ikke forstå at noen må begrave sine barn eller barnebarn.

Selv har jeg mistet pappa, brått og uventet. Men alikevel,......

Det kan ikke sammenlignes.

Så jeg måtte ta opp Knerten og ha han sovende på brystet mitt i går kveld. I stua... Han lurte nok litt, men sovnet fort igjen.

Må mor og mormor finne styrke til å gå videre...

Skrevet

Takk for i går, ja! Det var et hyggelig treff, og tiden gikk fort. Det blir gjerne sånn at en ikke får snakket med alle når en treffes på den måten. Vi var jo mange. Men det er flott at vi klarer å treffes på ordentlig. Hyggelig å se nye fjes også. :-)

Men det var et sjokk å bli møtt av den triste meldingen om barnebarnet til go'guttklatten her inne da jeg slo på pc'n. Det er godt med et forum som dette der en kan vise følelser og være seg selv.

Skrevet

Takk til deg og Småen! Du er akkurat ett så fint menneske IRL som du gir inntrykk av her inne. Som du sier så føler man at man ikke får snakket med alle! Heldigvis så kan en del av oss får blitt mer kjente på Holmsbu... ser frem i mot det!

Skrevet

Ja, takk i like måte alle sammen!!

Jeg synes også jeg ikke fikk snakket med "andre enden av bordet", men det kommer forhåpentligvis flere muligheter.

Dritgrei, kjempekoselig å se deg - du må bare komme til Oslo igjen og igjen og igjen!! Jeg kikket etter dere da Karosnuppa, mormor og jeg labbet ned til Sofienbergparken i går, men så ingen kjente...

Koselig å treffe dere også, Maud og Tiggywinkle! Vi må snakke mer neste gang :)

Skrevet

Veldig kjekt å treffe alle dere flotte damer live.

Morsom at man gjennom forum her kan finne nye venner, og dere er en superfin gjeng som alltid er tilstede for andre her inne.

Flott fellesskap:-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...