♥Snulder Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 For Attpåklatt m/gogutt og familie. Rart hvordan man kan bli påvirket av andres sorg når man egentlig ikke kjenner menneskene? Vi lever i ett samfunn som i mange tilfeller mangler empati og varme, men her inne er det masse! Jeg håper attpåklatt kan kjenne litt på det og bruke oss! Gårsdagen var så rar.... Attpåklatts tap! Tiggywinkels historie om bekjente så trist, og vårt koselige lunsj treff så hyggelig. Følelsesspekter i berg og dalbane! . . ..... glad i dere!
dritgrei hei hei! Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 ... mm.... jeg tenker også på det.... livet er fult av sterke kombinasjoner - dagen i går var som du sier rar, et tydelig bevis på hva livet innholder og hvor lite man råder over - livet er skjørt.
Maud Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Jeg kjenner også at hodet og hjertet er fullt av mange tanker og mange følelser. Det føles flott å bli så berørt av historien til noen man egentlig ikke kjenner. Eller egentlig kjenner ganske godt. Flott er kanskje feil ord i denne sammenhengen, men jeg synes det er flott at vi har et så fint, åpent og varmt fellesskap. Jeg håper vi kan være støtte for attpåklatt fremover selv om hun og familien har opplevd en tragedie som er så utrolig stor.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Livet stopper opp for en stund når man opplever dette......alt annet er uviktig..........hjertet mitt også blør for familien som er rammet og alle rundt dem.... Jeg har lovet henne å takke alle her inne fra hele familien, de vet vi tenker på dem og ber for dem.
Ronja65 Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 Føler det samme som dere. Det å miste et barn er det verste som kan skje. Jeg hadde også en merkelig dag igår. Hadde en travel og koselig nattevakt.Sov en par timer og deretter så, tok jeg med meg eksens stedatter og mine minste døttre og dro på barnebursdag, hos min eks søster.Vi koset oss, og barna koset seg:-) Alle sammen dro seinere på ettermiddagen til min eks, og voksenbursdag for et av mine barn. Det var fryktelig... Min ekssvigerinne er verdens nydeligste person, så uten henne hadde jeg flyktet. Mine ekssvigers er også veldig søte... Men eksen og hans nye sambo.....ISKALT...isfront....Jeg ble fullstendig oversett av dem. Var der i to-tre timer, så dro jeg hjem. Klarte ikke mer... gråt lit i natt...Det var nok til dels pga at jeg var sliten etter lite søvn og nattevakt. Samtidig som jeg ikke forstår, hvordan man kan behandle et annet menneske, som vært en nær i 17 år som luft??? Men i dag så fortstår jeg at hvis dem ønsker å være kalle i sitt hjerte, så har jeg vært der for mitt barn, som ønsket feire med voksenbursdag... Hva betyr alt dette???.... Ingen vet hva som skjer i dag, i morgen... Ingen vits å bruke engergi på bitterhet, jeg starter som man sier i Dk.. forfra,... i dag.:-) Det er så mange fantastiske og støttende jenter her inne. I alle aldre:-))Vi følger hverandre med store og små gleder og sorger...VARMEN, og humorn her inne er utrolig. Sier det samme som snulder...Gla i dere.. Hadde ønsket at jeg kunde vært med på lunchen. Så fint at dere hadde det så koselig:-))...men det blir vell flere luncher håper jeg??:-)) Imorgen skal jeg og trollet gå en deilig og lang tur...Det gleder jeg meg til...
Trollmora Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 Ja innimellom tenker jeg at det er godt man ikke kjenner morgendagen. Men i det ligger det også å bruke dagen i dag mens den ennå er her. Leve litt mer i nuet, ta vare på de små gleder og lykken. Ufattelig trist med den lille, familien som står i sjokk.
ettbarnsmammaen Skrevet 4. mars 2007 #7 Skrevet 4. mars 2007 Ja, gårsdagen var en rar dag..... Å miste et barn må være noe av det verste som finnes. En sier at tiden leger alle sår, men det er vanskelig å tro at et slikt sår kan leges. Likevel vet man at det går an å lære å leve med en stor sorg, selv om det virker ufattelig når man er midt oppe i det. Det viktigste er å ta tiden til hjelp. Og å snakke, hvis man føler for det. Her inne finnes det mange reflekterte, lyttende mennesker. Her er det rom for alle som har behov for å lette sitt hjerte. Atpåklatt m/gogutt vet det. Hun kommer tilbake til oss når hun er klar for det. I mellomtiden vet hun at vi tenker på henne og familien.
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #8 Skrevet 4. mars 2007 Fra dag en har du betydd noe spesielt i hjertet mitt vennen,du var der med så mange gode ord da jeg mista pappa i fjor.Vi kom i snakk på msn og det ble raskt mobilen også. vi fant hverandre vi to. Derfor var sjokket så stort da jeg fikk medlinga fra deg,lillegutt som vi har prata så mye om,stoltheita di.Brått revet bort.Finner ikke meninga med dette ,klarer ikke å akseptere at dere skal måtte gjennom dette her. Dere er i tankene mine hele tiden. Skriver til deg her for har lagt ned tråden vår,om det er greit kikker jeg etter deg her inne..Føler meg som en moden mamma fordi om jeg mangler noen år på baken. Vil bare nok engang si til deg at jeg er her for deg når du måtte ønske deg og det er så vondt å ikke få løpe over til deg å holde rundt deg og føle at jeg får gjort noe håndfast. Veldig, veldig glad i deg vennen og sammen skal vi være sterke. Kosesknuse klem.
ettbarnsmammaen Skrevet 4. mars 2007 #9 Skrevet 4. mars 2007 Tenk at det går an å behandle andre på den måten! Og til og med en man har delt livet med i så mange år. Jeg føler med deg, Ronja. Jeg oppfatter deg som en varm og hjelpsom person, som står på for dine nærmeste og for andre. Selv om eksen kanskje fremdeles er bitter, det skjer jo dessverre ofte ved samlivsbrudd, burde han være voksen nok til å skjønne at en ikke oppfører seg sånn. Og så på en slik dag! Barn merker jo sånne ting. Skjønner godt at du felte noen tårer! Men, som du sier, Ingen vits i å bruke energi på bitterhet! Du har så mange andre som er glad i deg og som du kan bruke energien din på. Nyt turen med trollet i morgen. Lunsjer blir det garantert flere av! Livet er fullt av ting å glede seg over. :-)
Natteravnen* Skrevet 4. mars 2007 #12 Skrevet 4. mars 2007 Ja det er sterkt..... -frykteelig trist. og samtidig så blir vi minna på å virkelig ta vare på kvarandre og dei rundt oss når slike tragiske ting skjer. Har tent lys for begge attpåklattane, og dei verdifulle som dei har mista. klem........
Karomamma Skrevet 5. mars 2007 #13 Skrevet 5. mars 2007 Jeg må bare signere her. Om bare for å vise at jeg tenker og tenker og tenker på dere som har mistet en kjæreste i familien! Klem fra meg
Urtete Skrevet 5. mars 2007 #14 Skrevet 5. mars 2007 Tenker på deg og dine, kjære goguttattpåklatt! Gode klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå