Alba44 Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Var på ul forrige uke og alt var bra( skal tilbake igjen til uka til ny ul fordi hun ikke fikk tatt alle mål pga hvordan babyen lå). Jordmor nevnte ikke noe spesielt om plasseringen til morkaka heller, så jeg vet ikke om det har noe å si for at jeg ikke kjenner noe. Gleder meg jo så veldig til å kjenne noe fra gullet vårt.....hm...litt utålmodig nå ja...hehe Vil gjerne høre erfaringer fra dere )
Luni82 Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Heisann Ikke bekymre deg ihvertfall. Kjente selv ikke spark før ca uke 22....så trøst deg med at det skjer før du aner det nå altså Jordmor sa til meg at fra uke 25 burde man kjenne spark daglig ( en stund igjen til det da ) Lykke til videre, og krysser fingrene for at det sparker til snart (Kanskje du er sånn som meg at morkaka ligger foran på magen. Da blir det litt vanskeligere å kjenne babyen )
Alba44 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2007 Tusen takk for svar, Luni!! Du og andre som svarte meg på skravlesiden har fått meg til å senke skuldrene litt nå ) Er jo førstegangsfødende, så vet det kan ta tid... God klem,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå