Lone35 =0) Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Jeg har bestilt meg time til frisøren her på sykehuset på mandag. har tenkt å glansvaske håret, da det er nokså matt. Etter å ha lest et innlegg litt lenger nede her blir jeg bekymret. -Er glansvask farlig for babyen? Jeg har farget håret tidligere i graviditeten (sånn farg selv greier). Hvor farlig er det'? Noen som har peiling?
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Var nettopp hos frisøren selv og farget håret. Hun sa at med de nye produktene er det ikke farlig hverken å farge eller glansvaske... Sikkert lurt å stå over de første tremnd(?) men hun mente det var ufarlig.
Aprilbebis i magen <3 Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Helt ufarlig å farge håret,både med glansvask,farge,minicolor,bleking osv. Så bare å få stelt håret =)
minime<3 in belly Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Eneste jeg har hørt ang. farging av hår mens man går gravid er at fargen kan slå feil.... Pga hormoner man normalt ikke har i kroppen påvirkes av de stoffene som hårfargen har. Men jeg tror at stort sett går det bra... Før var det også skadelig med sterke fargestoffer, men dagens produkter ar veldig mye mildere enn det som fantes for bare 5- 10 år siden. Så jeg hadde nok turt å farge håret.
Snart 3 barns-mor? Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 Jeg er frisør selv,å detr er HELT UFARLIG å farge håret fordet om du er gravid!!! Er det noen de skulle være farlig for er det oss frisører som går oppi desse luktene hele dagene.. Men fargen farger berre håret så er totalt ufarlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå