Gå til innhold

14 dager i mnd vil jeg bare skilles

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er når jeg har pms. Er det noen flere som har det sånn? Nå har jeg elstremt lang pms og da. Men de 14 dagene er et mareritt. HAn går meg totalt på nervene og jeg orker knapt å se eller høre han. De andre 14 dagene er det ikke rosenrødt men greit. Lurer på hvor lenge det vil vare når det er sånn....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vettu jeg tror faktisk at jeg har det på samme måte... Har nylig gått opp for meg at det kan være pms..trodde ikke jeg hadde sånt (-; Skal nå følge med perioden for å se når i syklusen jeg sliter med disse tankene om at forholdet vårt er ræva og at jeg ønsker å flytte fra ham...og ja det varer i ca 14 dager, og akkurat som du så har jeg det greit i forholdet resten av perioden ikke rosenrødt, men, men... Herre jemini dette blir interessant å forske på ja. Hva kan gjøres for å slippe disse tøffe periodene, jeg er i utgangspunktet en positiv og optimistisk person...

Skrevet

off!!dette minde meg om ei vennina av meg.hu flytte hjem te morå ein gang i mnd.hu grine konstant i pms perioden å ser faktisk svart på alt

Skrevet

Høres absolutt kjent ut! Veldig slitsomt..... Du er ikke alene!

Skrevet

Det er godt å høre at jeg ikke er alene. Huff det er slitsomt altså. Vet ikke hvordan jeg skal holde ut. Når det er på det verste tenker jeg at han er sikkert alltid en dust bare at når jeg ikke har pms så klarer jeg overse det. tenker at pmsen viser meg sannheten om han. Huff vil jo ikke akkurat bo alene heller. Dere som har pms..har dere vonde opplevelser fra barne el ung årene? Lurer på om det kan ha noe med det å gjøre jeg. Ble mobbet som barn og mora mi var ikke helt god..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...