Gå til innhold

jeg har ikke badet min baby i 10 dager.............

Anbefalte innlegg

Skrevet

han er 3 mn og veldig forkjølet.han hoster og hoster. vasker rumpa og ansiket og under armene med vann hver dag.men jeg er redd han blir dårligere hvis jeg bader han .synse synd på han jeg. hva gjør dere når deres baby blir syk???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lenge han ikke har feber gjør det vel ikke noe å ta et kort bad!

Skrevet

nå har ikke poden min gått så lenge syk da...!

men jeg ville passet på at det var varmt på badet og tatt et kort bad den tiden på dagen hvor han var mest opplagt....

Skrevet

Legg ungen på magen og vask halsen også! Eller gjør du det kanskje? :o)

Skrevet

Jeg ville gått inn med bebissen raskt i dusjen, med en pappa på utsiden som stod klart med håndkle ;-) Hvis babyer svetter så kan saltet irritere huden, spesielt i hodet og nakken og på ryggen.

Anbefales i bade babyen minst 1-2 ggr i uken ihvertfall.

Jeg foretrekker å dusje min gutt, for da føler jeg at han blir renest ;-)

Skrevet

Det er ikke nødvendig å bade babyene så ofte. De blir like reine av å bli vasket ordenrlig over alt fra topp til tå! Pga eksem bader jeg gutten min bare en gang i uken. Men når de blir større blir det jo noe annet. Skjønner godt at du venter, jeg bader ikke når jeg er syk, bare duskjer. Særlig det å få vann i ørene synes jeg er litt dumt når de er syke..

Skrevet

Forts fra innlegget over: så nå at det står bare under armene og rumpa. For du må jo vaske hele kroppen da. Føtter, bein, armer og alt som er! :)

Skrevet

mannen min er på sykehuset :( han er syke og jeg er alene med babyen. han pleiede å dusjet babyen 3 ganger i uken. men begge to ble syke samtidig og mannen min ble akutt innlagt på sykehuset og jeg sitter alene med syk barn hjemme :( savner han hjemme jeg :(

Skrevet

Jeg bader kun veslemor ca en gang i uken jeg, synes det holder. Hun vaskes selvfølgelig flere ganger dagen med vann, og når det kommer litt annet enn tiss, spyles hun nedentil i dusjen.

Tror ikke det er skadelig å bade babyen din selv om han er forkjølet, men tror ikke det er skadelig at du ikke har gjort det på 10 dg heller;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...