Gå til innhold

Hjeeeelp...jeg er veeeeeldig i tvil...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann...

Nå er jeg i en veldig vanskelig situasjon føler jeg selv... Jeg er gift med verden hærligste mann, egentlig...Vi har vært godt gift i 7 år snart, giftet meg da jeg var 18 år... har til nå hatt mye motgang og mye medgang.. Vi har 2 barn og det 3. på vei, men nå så har jeg fått igjen kontakten med en gammel kjærlighet, og føler at hele meg pirrer bare med tanken på ham... Det er såååå mye jeg vil men vet ikke hva og om jeg tørr... Jeg har på en måte ikke lyst til å miste det jeg har fra før, men føler at det er noe som mangler i forholdet vårt... Kan ikke helt sette fingeren på hva det er...!? Men denne gamle kjærligheten han dukket opp og det var som et stoooot PANG!!!! Har ikke følt d slik siden ....leeeeenge...Vet jo at gresset nødvendigvis ikke er grønnere på den andre siden, men det frister såååå alt for mye...

Min "gamle" kjærlighet vil gjerne at vi skal trffes og det vil jeg også, men er veeeeldig redd for hva som skjer og hva jeg føler...Jeg er redd for at jeg er blitt FORELSKET!!!!!!

Hjeeeelp meg noen, trenger seriøse svar og råd.....

MVH

Jansof

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg hadde det også sånn, men vi var på vei fra hverandre i tillegg- jeg og mannen. Vi ventet med å møtes, meg og min gamle flamme, men hadde mye kontakt via sms og mail.

Så kom dagen da vi møttes, men....... Det var en grunn til at det ble slutt i sin tid,,,,,det var ikke mannen i mitt liv, men en god venn som delte mange gode minner med meg.

Dette hadde absolutt ingenting med bruddet fra mannen min å gjøre, bare så det er sagt......

Tenk deg nøye om!

Skrevet

dytter litt her jeg...

dette er veeeeldig viktig for meg...da jeg har følelser for denne "gamle" kjærligheten min... men elsker også mannen min...FRUUUUSTREEEEERT!!!!!!!

Jansof

Skrevet

Hvis du giftet deg med mannen din da du var 18 må du jo ha vært veldig ung da du var forelsket i denne fyren første gang. 16? Tror ikke du kommer til å oppleve den spenninga igjen og det er jo som andre sier det er jo en grunn til at det ble slutt den gangen. Jeg tror jeg heller vill prøvd å få tilbake spenningen med mannen din i stedet for å kikke etter spenning andre plasser. Tror nok også hvis du bestemmer deg for ikke å møte xen så går nok disse følelsene over etterhvert.

Skrevet

Jeg tror vi er mange som blir forelsket i en annen mens vi er samboer / gift. Hverdagen henter jo oss inn, og alt kan ikke være like rosenrødt til en hver tid. Ofte er det lett å ta hverandre for gitt. Jeg er intet unntak. Det er mer enn en gang følelsene har blusset opp når jeg har sett en eks. Da kommer jo minnene om alt det fine en har opplevd tilbake. Før jeg fikk barn skjedde dette med to ekser, og jeg gjenopptok forholdet. Men jeg gjorde det slutt igjen ikke så lenge etter. Det var en grunn til at det ble slutt i sin tid. Jeg møtte faren til barnet mitt da jeg var 29, så jeg har jo en del erfaring fra tidligere forhold.

Jeg råder deg til å satse videre på mannen din. Dere har jo snart tre barn sammen, og du sier at du er glad i ham. Det er også sannsynlig at du vil forelske deg flere ganger i løpet av ekteskapet. Men gresset er ikke nødvendigvis noe grønnere på den andre siden, slik du selv skriver. Jeg syns i hvert fall du skal gi ekteskapet en sjanse! Du bør i hvert fall prøve å finne tilbake til gamle følelser med mannen din. Hva med å ha litt mer kjærestetid bare dere to?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...