Gå til innhold

Turkis vogn? Kult eller harry?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst på en med litt farge på, men får liksom ikke helt bestemt meg..

Er isåfall en easywalker sky..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei syns ikke det er harry...men ikke alle vognene kler å være trukis :)

Skrevet

er mye mørke vogner...så skjønner at du vil sprite opp med litt farger!!

Skrevet

Har aldri sett tukis vogn..Men det jeg ville tekt på hviss jeg var deg å du har tenkt å ha mer unger etterhvert,er at de er ei vogn du kan ha lenge og at du ikke blir fort lei av den...

Men det er mye fint så lykke til :)

Skrevet

Synes turkis ser flott ut!! Stokke Xlory kommer jo i turkis, det gjør sikkert Bugaboo eller noen av de andre også!

Synes det er bra med litt farger (alle vogner tregner jo ikke å være svarte...)

Skrevet

syns det er litt sprikende jeg..har sett knallgul og orange vogn å fikk nesten vondt i hode av å se på vogna.. men det er vær sin smak mener jeg.. mye kule vogner med litt farge.. trenger ikke være så skarpe:)

Skrevet

Hmm jeg tror jeg kanskje hadde blitt litt lei av fargen....

Skrevet

Bagdelen vi har kjøpt til vognen er asurblå, en farge som minner litt om turkis. Veldig skarp og dyp farge, har bare sett en til med slik farge før. Synes den er kjempekul og SÅ deilig med noe annet enn sort eller mørkeblått! Sportsvogndelen er rød. Har hatt tradisjonelle vogner før, men så ble jeg drittlei og kjøpe en moderne en med farge på, har aldri angret! :-)

Skrevet

Turkis vogn er nyyyydelig! Det kommer desverre ikke turkis trekk til Buggisen jeg har kjøpt, men kommer det en liten jente i mai, så er det rett ut for å kjøpe knall rosa trekk til vognen! Elsker vogner som vises litt. Har en venninde med turkis stokke-vogn, og den er kjempefin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...