adie Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 dette er teit...å d vet jeg...men må bare få d ut!!! i går skulle samboeren på fesst med noen kompisser ...noe han fant ut noen timer i forveien,...vet at jeg burde unne han fessting å sånn...men blir missunnelig!!!!! men sa jo ikke noe på d...han skal seff få fesste men kamerater...men saken er d at han skulle komme hjem tidlig for at vu skulle kose oss etter på...da han kom hjem var han drit full...å bare surret...spydde å gikk inn å la seg...å der i senga ligger han enda!!! ble skuffa...å vet jeg ikke har grunn!!!
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 jo du har grunn hvis han sa at han skulle komme tidlig hjem for å ha en koselig kveld med deg.....
adie Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2007 ja kanskje...men er ikke mye han er ute...å han fortjener d...men er ikke mye blid nå....for kvelden min var drit kip!!
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 ja det forstår jeg....ikke noe kos det der....syns det er litt greit at de kan holde seg hjemme de også....det er jo ikke synd på de..de slipper jo alt...det er jo vi som går gravide,,,vi som må få ut ungen....og stakkars de må jo få feste =) litt kan de jo gkøre for oss..som å holde seg hjemme på lørdags kveld og bare ha litt kose tid =) viktig å ta vare på hverandre nå,,,,det kommer en tid da man ikke får så god til det =) og så er det jo mulig ar du kanskje trenger litt eksta opp merksom het nå som du er gravid:)
adie Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2007 hehe!!! sannt så sannt!!!! hehe!!!dette hjalp jo ikke for samboeren min!!!! hehe...fått nye argumenter nå jeg!!!
Linchen Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 Når forventninger ikke blir innfridd blir man skuffa. Så "enkelt" er vel det? Dumme, dumme mann - hadde blitt skuffa sjøl jeg!
adie Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2007 ja...det er godt å høre at jeg ikke er urimelig...er liksom så vannskelig å vite fortiden om jeg overreagerer eller om det er min reaksjon sånn den ville vært uten hormoner liksom!! men deilig å hyøre at jeg ikke er helt på trynet!!
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #8 Skrevet 4. mars 2007 Hei! Synes du har all rett til å bli litt skuffa og sur på mannen... Men trodde du virkelig at han ville komme hjem tidlig, bortimot edru for å sitte i sofaen med deg mens alle kompisene var ute og festa videre? Spesielt viss han er ute veldig skjeldent? Jeg synes det er greit at sambo stikker ut med gutta innimellom. Han går som regelt ikke før klokka er ju-åtte uansett. Og da trenger jeg bare en film og litt snop og hoppe i seng tidlig...Men vi bruker å "bli enig" om formen hans for søndagen. Skal han drikke all mulig drit og bli seee-eein hjem og ligge og sove til jeg har spist både frokost, lunch og bynner å få lyst på middag (og blir mer og mer hissig), eller skal han ta det litt piano og komme hjen i ok form til ok tid sånn at vi har søndagen sammen... En graviditet er lang tid. Synes gutta må få lov til å leke. Så kan vi la dem være barnevakt med god samvittighet i fremtiden
minime<3 in belly Skrevet 4. mars 2007 #9 Skrevet 4. mars 2007 samboeren min er på by`n "støtt og stadig" jeg syns ikke det gjør noe, men jeg syns det er unødvendig å drikke seg så full at han ikke klarer annet enn å spy og gå å legge seg. da hadde jeg blitt forbanna også. Men jeg hadde kanskje spurt om jeg kunne vært med på denne festen. Jeg var selv på fest i går for samboeren min jobbet og jeg syns det var kjempehyggelig å bli invitert selv om jeg er gravid.... Deter så mange som tenker at man ikke kan innvitere gravide... Det skjønner ikke jeg, vi slutter ikke å være sosiale av den grunn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå