Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så og si alle i barnehagen som har ski, men vi har ikke kjøpt til Emma enda. Er det for tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snupps på 2 1/2 år har ski. Fikk til jul av farmor og farfar. Vi har vel prøvd de tre ganger i vinter. Ikke nødevenig med ski til så små barn synes jeg. Men neste år tenker jeg det blir mere om det kommer snø :o)

Skrevet

Jenta vår fikk ski til jul når hun var nesten 1 1/2 år... Nå er hun 2 1/2. Når barnehagen hadde ski og akedag, var det kun hun som hadde ski med.(Hun er yngst på avdelingen) Så hun hadde ikke brukt de noe særlig, hun liker best akebrett (og drikke kakao fra termos :-) ) Kanskje der kan se på salg nå, så blir det ikke så dyre ski til evt neste år...

Skrevet

Jenta vår fikk ski til 2 årsdagen. Det er stor stas, men rekorden er nok 200m. Er mest stas å ta dem på og av :-). En tur på 10 min. er mye.

Skrevet

Jeg ville kjøpt ski til jenta vår i år hvis det hadde fantes små nok ski her i byen. Hun er 2 år og 4 mnd. og elsker snøen. Hun er interessert i ski og var veldig skuffet da vi var i skibutikken og ikke kjøpte til henne.

Til neste år skal hun få, og da blir det skirenn også. Men det er ikke sikkert vi får så mye fin snø som vi har nå!

Skrevet

gutt 2,5år langrenn og slalom - han er en tøff liten gutt - men aktive foreldre og han liker det. Slalom bedre en langrenn heldigvis :-)

Skrevet

Vi hadde tenkt til å kjøpe til småen som ble 2 i vinter, men det kom jo aldri noe snø, så vi drøyde.. Nå er jo snøen kommet, men den blir neppe liggende så lenge og ting er fryktelig hektisk for tiden, så jeg tror vi bare lar det være til neste vinter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...