Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Da jeg ikke fikk mensen tok en test,tok ikke tida på korti streken kom,men den var veldig svak..Tok en ny et par dager etterpå,da var den litt sterkere.. Har vært hos jormor en gang å en gang hos legen,men de har jo ikke sakkt at jeg er gravid. Er litt redd at når jeg skal på ul på mandag at de skal si jeg ikke er gravid å ikke har vært det heller...Er i uke 17,men føler meg ikke gravid,hadde vært så flaut hviss jeg ikke var gravid,alle vet det jo også nå... Vet jo også at legen burde sakt hviss jeg ikke var gravid,men klarer ikke roe meg med den tanken heller... Er det bare meg som er løyen?????
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 du er nok gravid legen tar jo en kontroll test på deg når du er inne har du ikke levert urin prøve og tatt blod prøver? og så burde du jo fått mens tilbake hvis du ikke var gravid =) tror du kan slappe helt av...der er nok en spire i magen din ja =)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Ja,jeg tenker jo det selv også,har lever urinprøve begge gangene å tok blodprøve første gangen.Men så kommer de tenk hviss ikke tankene,skal bli godt å komme på ul for å få det skikkelig bekreftet.. Synes også legen kunne sakt:ja,du er gravid.. Tusen takk for svar!!
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 legen hadde nok sagt hvis du ikke var det
Entil? Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 enn med helsekortet ditt da??hos meg står det iallefall at jeg er gravid...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 Åja,helsekortet har jeg ikke tenkt på,men de må jo selvfølgele ha sjekket det skikkelig ,for jeg fikk jo det første gangen jeg var.. Skal prøve å skjerpe meg å ikke tenke sånn mer... Ble litt roligere nå,takk skal dere ha:)
fanta Skrevet 4. mars 2007 #7 Skrevet 4. mars 2007 Må le litt jeg, for jeg kjenner meg godt igjen i dette ;-) Hjemmetestene er jo veldig sikre, og har du fått positivt resultat på to tester, så er du gravid! Selv om det kan være vanskelig å tro på. Og hvis du heller ikke har blødd noe, så må du nok regne med at det er en liten huleboer som har slått seg til i magen din. Og du er ikke alene om å ikke føle deg gravid, heller! Det er mange som ikke kjenner noe til graviditeten før magen blir stor og barnet sparker. Jeg hadde masse symptomer i 1. trimester, men selv etter to ultralyder i uke 8 og uke 10 var det ikke alltid jeg var overbevist om at det virkelig var noen der. Hadde lignende tanker som du har før jeg skulle på den ordinære ultralyden: Tenk om det ikke er noe der? Tenkte også at det ville være flaut ... Nå er jeg snart 22 uker på vei, og jeg begynner endelig tro på at dette er virkelig. Har fått mage, og kjenner babyen bevege seg, så da er det vel ingen tvil lenger. Vi blir jo litt rare når vi er gravide. Mange rare tanker som dukker opp da, ja. Lykke til på UL da, håper du blir overbevist!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå