Gå til innhold

har dere begynt å handle inn utstyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har jo det meste..så her blir det ikke mye handlig...og jeg har jo enda mnd på meg til jeg skal begynne å tenke på det en gang :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er bare 14+3 på vei så, vi skal venet en god stund før vi handler inn ting, tenker vi begynner til sommeren....

Men jeg skal kjøpe en dress eller en sparkebukse etter ultralyd, bare sånn symbolsk:)

Jeg får meg rett å slett ikke til å kjøpe ting enda, har veldig lyst, går hele tiden i butikker å ser, men klarer ikke kjøpe....rart...men jeg trenger jo ingenting enda..så det gjør ingenting..

Skrevet

Jeg har bestilt ny vogn denne gangen siden det er sistemann, jeg den andre vognen har blitt slitt ut av 2 gutter. Denne gangen kommer det en jente, så det har blitt en del rosa babytøy denne gangen. Ellers kommer hun til å arve det meste fra brødrene sine;)

Skrevet

vi har beg å handle masse!!!! er 25 uker på vei så er jo egentlig lenge til jeg skal føde....men jeg blir så revet med!!!

mamma er jo helt i hundre...hun kjøper å kjøper...fikk vugge av foreldrene mine.....å da fikk jeg så lysst å gjøre barne rommet klart!!!

hehe...d er jo ikke ferdig ...men ikke langt i fra!!

Skrevet

Har kjøpt vogn, vogge har vi, bilstol har vi, endel klær har vi allerede og så har jeg bestilt meg lammeskinn som jeg sikkert får i posten snart.. He he så jeg er i full gang...

Skrevet

Jeg er i uke 28 nå, og er vel mer eller mindre ferdig med innkjøp. Iallfall av de store tingene. Vi hentet seng, vogn og stellebor med tilbehør når jeg hadde vært på UL 16+5. Fordi vi fikk et utrolig bra tilbud.

Også har jeg handlet litt klær sånn nå og da, og kluter og sengetøy og sånn. Nå har jeg bare kremer, oljer og wasj igjen, men det tar jeg nærmere termin for å få en så god holdbarhet som mulig. Jeg jobber på apotek så jeg kommer til å kjøpe deg jeg trenger der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...