Gå til innhold

Småtten på 2 mnd sov i 9 timer i natt......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde jeg være superglad eller litt bekymret?

Han spiser godt på dagen, har hatt en bra vektøkning, gulper en del men vekta går jo opp, ikke feber (sjekket i dag morges) og er ellers en blid og fornøyd liten gutt. Han er ikke desperat sulten heller når han våkner, han ligger bare urolig i vugga si og grynter med øynene igjen og det virker ikke som han våkner skikkelig før jeg tar han opp. Jeg vil jo nødig vekke han for å gi han mat hvis det ikker er nødvendig, han har jo godt av å få sovet ut. Eventuelt burde jeg sette på vekkeklokka og stå opp og pumpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg hadde det sånn med min når han var så gammel. Jeg bare nøt det.

Nå er han snart fire mnd, og spiser to ganger om natten. De gir beskjed.

Jeg ville bare sovet jeg så lenge vekten går oppover og han er fornøyd.

Skrevet

Ja, samme her! Hvis lillefissov så lenge så bare nøt jeg det! Ikke vær bekymret, han får den maten han trenger. Det vanlige for oss nå er at gullet sovner halv ni og skal ha mat fem. 9 1/2 time med andre ord. Pump deg og frys! Utrolig greit å ha, en vet aldri om en plutselig trenger melk!!!

En trenger bare å vekke en baby for å mate hvis den er veldig tynn, eller melka ikke har nok næring osv. Er han sunn og frisk må du bare la han sove. Det er bare godt for dere alle!

Skrevet

Ja, jenta vår er nå 4 mnd da... Og frisk som en fisk! Fin på vektkurver og alt! Det er viktig for humøret deres at de får sovet som de selv vil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...