rødhette* Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Har dere tutten/smokken til flaska på mens dere gjør det, eller setter dere den på først etterpå?
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Jeg kjører sjelden ting i microen siden jeg ammer, men når jeg gjør det så er det uten "tutten" siden det står klart på pakkene både fra avent og dr brown at tuttene ikke skal i microen...
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Blir ikke varmen ujevn sånn at de kan brenne seg da? Bare noe jeg leste.. Skal begynne å gi litt mm på flaske selv nå, greit å vite av dere med erfaring. Åssen er dere sikre på at den ikke er gloheit på midten liksom, selv om dere rister den og drypper ut et par dråper?
-MtG- Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Outter den inn med snukken på jeg. har aldri tenkt på å gjøre det annerledes. Og varmen fordeler seg jo jevnt når du rister flasken.
børdi Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 tar tutten på flaska av i microen og setter den på etterpå...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 ja tuten skal være av... men morsmelk skal IKKE i microen sa Jordmoren min...for da er det mye vitaminer som går ut av melken..
Nicita73 Skrevet 4. mars 2007 #7 Skrevet 4. mars 2007 Jeg varmer uten tutten på, er kun nattmåltiden jeg lager på forhånd og varmer.
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 4. mars 2007 #8 Skrevet 4. mars 2007 jeg varmer dem alltid uten tutten...
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 4. mars 2007 #9 Skrevet 4. mars 2007 Jeg varmer uten, mens samboern varmer med :-p orker vel ikke :-)
kine Skrevet 4. mars 2007 #11 Skrevet 4. mars 2007 ja tar av tuten ja...!! på sykehuset varmet jordmor morsmelken i microen...
@nemone Skrevet 4. mars 2007 #12 Skrevet 4. mars 2007 tar (som regel) av smokken, passer på å riste flaska godt etterpå slik at varmen fordeler seg jevnt.
tutta77 Skrevet 4. mars 2007 #13 Skrevet 4. mars 2007 Vi tar "tuten" av... og vi var kjeempe skeptiske til å varme melk i mocroen.. så vi ringte statens strålevern.. å nei det var ikke påvist noe fare ved å gjøre det.. ringte barsel poliklinikk på sykehuset.. å de gjorde det der.. så.. vi har begynt å varme i microen vi så lettvint.. 30 sek.. PLING.. ferdig.... og hylingen er over :)
MissLine&Prinsessa+spire Skrevet 4. mars 2007 #14 Skrevet 4. mars 2007 tar tuten av bestandig. kan jo være varm den da. rister godt og varmen fordeler seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå