Gå til innhold

De av dere som varmer tåteflasker i micro..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere tutten/smokken til flaska på mens dere gjør det, eller setter dere den på først etterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjører sjelden ting i microen siden jeg ammer, men når jeg gjør det så er det uten "tutten" siden det står klart på pakkene både fra avent og dr brown at tuttene ikke skal i microen...

Skrevet

Blir ikke varmen ujevn sånn at de kan brenne seg da? Bare noe jeg leste.. Skal begynne å gi litt mm på flaske selv nå, greit å vite av dere med erfaring. Åssen er dere sikre på at den ikke er gloheit på midten liksom, selv om dere rister den og drypper ut et par dråper?

Skrevet

Outter den inn med snukken på jeg. har aldri tenkt på å gjøre det annerledes.

Og varmen fordeler seg jo jevnt når du rister flasken.

Skrevet

tar tutten på flaska av i microen og setter den på etterpå...

Skrevet

ja tuten skal være av... men morsmelk skal IKKE i microen sa Jordmoren min...for da er det mye vitaminer som går ut av melken..

Skrevet

Jeg varmer uten tutten på, er kun nattmåltiden jeg lager på forhånd og varmer.

Skrevet

jeg varmer dem alltid uten tutten...

Skrevet

Jeg varmer uten, mens samboern varmer med :-p orker vel ikke :-)

Skrevet

Tar av tuten, ja!

Skrevet

ja tar av tuten ja...!!

på sykehuset varmet jordmor morsmelken i microen...

Skrevet

tar (som regel) av smokken, passer på å riste flaska godt etterpå slik at varmen fordeler seg jevnt.

Skrevet

Vi tar "tuten" av... og vi var kjeempe skeptiske til å varme melk i mocroen.. så vi ringte statens strålevern.. å nei det var ikke påvist noe fare ved å gjøre det.. ringte barsel poliklinikk på sykehuset.. å de gjorde det der.. så.. vi har begynt å varme i microen vi :) så lettvint.. 30 sek.. PLING.. ferdig.... og hylingen er over :):)

Skrevet

tar tuten av bestandig. kan jo være varm den da. rister godt og varmen fordeler seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...