Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Hvor lenge går det før melka er "god igjen" etter jeg har spist noe jenta mi ikke tåler??
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Vet du hva, jeg aner faktisk ikke, men det bør ligge noe på ammehjelpens sider eller på babyverden sine sider. Men hvordan "ikke"tåler" mener du? Noe hun er allergisk mot eller noe hun får luft i magen av? For dersom du ikke har kolikkunge og bryker minifom til daglig feks, så er det en god løsning dersom det er luft i magen varianten av "ikke tåler". Jeg fråtset kålårabistappe til jul og jentungen hadde det like fint bare hun fikk minifom;)
Babyfacepsycho Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Skall man da gi barnet minifom som faktiskt er et hormonforstyrrende middel, bare fordi man selv har sååå lyst på akkuratt den maten som h*n får veldigt mye luft i magen av? Nei vet du hva, det er jo bare tull i mine øyne hvertfall. Da kan man like så greit klare seg de få måndtene uten akkuratt den maten. Har ikke noe emot minifom eller dem som bruker det ellers. Mange som Må bruke det fordi barna dems virkelig sliter med mye luft i magen samma hva mor spiser, og da må man jo bare gjøre det beste for barnet der og da, ikke godt for barnet og ha så mye vondt i magen heller da. Så da synes jeg det er helt greit og bruke det dersom ikke noe annet hjelper. =) Men og bruke minifom bare fordi man selv ikke klarer seg noen få måndter av livet sitt uten en speciell type mat synes jeg blir feil. Dette er jo bare min mening og alle gjør jo som dem vil selvfølgelig. =) Men sorry Tillab, Akkuratt her er jeg ikke enig med deg. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå