Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Noen som har opplevd/opplever "rare" dunk/bobler (ikke helt sikker på hvordan jeg forklare det =) ) i hele kroppen under grav.??
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Jeg har ikke kjent noe enda. men nesten alle sier at det er slik det kjennes ut når babyen sparker;)
nenja Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Jepp, jeg kjente det i magen, men plutselig kunne jeg kjenne det et helt annet sted i kroppen også. Vet ikke hva det var. Har gått over nå, er i uke 22.
nybakt_mamma Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 hei. har faktisk også kjent det. jeg kjente det i puppen, ...merkelige greier.
adie Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 hehe..ja det har jeg kjennt,er akk som at babuen sitter på rumpa å sparker fra med begge bena!! hehe er en merkelig følelse!!!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 hehe ja det er akkurat det som er så merkelig! kjennes ut som om den lille sparker andre steder i kroppen, som feks i beina Merkelige greier :-)
Solskinnsjenta Skrevet 4. mars 2007 #7 Skrevet 4. mars 2007 Det kan hende det er din egen puls du kjenner. Vi får litt mer blod nå som vi er gravide, så det kan hende at en blodåre kommer litt i klem og da kjenner du pulsen. Eller så er du angrepet av en alien som flytter seg rundt i kroppen din - hehe
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #8 Skrevet 4. mars 2007 He he håper ikke det! Men ja det med pulsen høres jo logisk ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå