Gå til innhold

Hvilke "snart prøvere" er her i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er her, og er alene hjemme.. :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er innom og leker meg på forumet ikveld. Mye spennende lesning :)

Og barnevakt for ei tulle på 3 sjarmtroll- farlig!

Skrevet

Så koselig:)

Jeg sitter og msn'er med samboeren min. Har en sytete hund som snor seg rundt bena mine her.

Skrevet

Jeg sitter og surfer på alt mulig møkk.. :/ sambo spiller xbox... Er med andre ord umulig å få kontakt der..

Skrevet

Og jeg måtte bare innom etter en tur på byen - ikke helt normalt kanskje, men det sier i alle fall litt om hva som er i fokus her...

Skrevet

Hehe.. jeg og! :P Fester litt lenger enn deg ser jeg! :P Hehe......

Skrevet

God morgen!

Helt merkelig, var innom her flere ganger før jeg la meg og så ikke noenting.. Lurer på om jeg var en smule trøtt.. ;) Var jo mange som tittet innom her til slutt! Kult å se det er liv her og!

Hva slags hund har du? Har sykt lyst på en firbent venn, men borettslaget er utrolig kranglete der desverre..

Skrevet

Barnkanskje?: Jeg har en 6 mnd gammel labrador. Hun er kjempesøt:) Liten og kullsort.

Skrevet

Åhhhh.. Utrolig misunnelig nå!!! Sambo's største ønske er nemlig en svart labrador og vi tenkte å kanksje prøve oss som forvert for blindeforeningen.. De er helt skjønne... åhhh... :o)

Er samboer'n på plass hjemme igjen ikveld? Her nytes en rolig hjemmekveld i påvente av en eller annen film.. Deilig med rolige søndagskvelder!

Skrevet

Samboeren kom hjem igjen i går. Hele kvelden gikk med til å se ferdig seson 4 av 24. Det er SÅ spennende! :) Vi har fått helt dilla på tv-serier.

Hunden vår er egentlig forsvarets hundeskole sin. Vi skal ha den i ett år, til den blir stor og tøff nok til å bo i kennel sammen med de andre. Hun skal på sikt bli søkshund etter eksplosiva og/eller narkotika.

Kjempegøy å få lære hva man gjør i forkant med disse hundene.

Blir helt utrolig trist å gi henne tilbake, men vi ser begge på det som en grei mulighet til å finne ut om vi vil ha hund senere. (Bare hatt hest før, og det er jo litt forskjellig fra å ha hund).

Ha en fin dag!

Skrevet

Tv serier er en skummel ting. Men kjekt nå når man kan kjøpe dvder med mange episoder på en gang.. ;)

Ser ut til at vi tenker ganske så likt angående det med hund.. hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...