Gå til innhold

Hvilke "snart prøvere" er her i kveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

God morgen!

Helt merkelig, var innom her flere ganger før jeg la meg og så ikke noenting.. Lurer på om jeg var en smule trøtt.. ;) Var jo mange som tittet innom her til slutt! Kult å se det er liv her og!

Hva slags hund har du? Har sykt lyst på en firbent venn, men borettslaget er utrolig kranglete der desverre..

Åhhhh.. Utrolig misunnelig nå!!! Sambo's største ønske er nemlig en svart labrador og vi tenkte å kanksje prøve oss som forvert for blindeforeningen.. De er helt skjønne... åhhh... :o)

Er samboer'n på plass hjemme igjen ikveld? Her nytes en rolig hjemmekveld i påvente av en eller annen film.. Deilig med rolige søndagskvelder!

Samboeren kom hjem igjen i går. Hele kvelden gikk med til å se ferdig seson 4 av 24. Det er SÅ spennende! :) Vi har fått helt dilla på tv-serier.

Hunden vår er egentlig forsvarets hundeskole sin. Vi skal ha den i ett år, til den blir stor og tøff nok til å bo i kennel sammen med de andre. Hun skal på sikt bli søkshund etter eksplosiva og/eller narkotika.

Kjempegøy å få lære hva man gjør i forkant med disse hundene.

Blir helt utrolig trist å gi henne tilbake, men vi ser begge på det som en grei mulighet til å finne ut om vi vil ha hund senere. (Bare hatt hest før, og det er jo litt forskjellig fra å ha hund).

Ha en fin dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...